Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
Funk skrev:
jaronsso skrev:
Kungshöjd skrev: ons 10 mar 2021, 10:28 Ja det låter rimligt att den byggs utifrån modellår 2021. Även om jag kan tycka att den borde byggas utifrån 2022.
Jag beställde 15 februari.
Borde och borde.
Om du har beställt enligt spec 21 och det försvinner saker eller läggs till saker från paket och annat som du har valt och inte valt, när man går över till modellår 22, måste man ju såklart bygga din bil enligt modellår 21, som du ju har beställt :-)
Det gör man inte, byggs den efter ÄT (ändringstilffälle) så får man eventuellt anpassa specen/ordern men den blir den nya årsmodellen. ÄT sker normalt v20-23 lite beroende på orderläget.
Jag har själv fått ändrar i specar då valen jag gjort inte gick att få exakt som det var tänkt. Det blev dock en bra affär varje gång, men kan ju potentiellt bli jobbigt om något tillval utgår..

/Thomas
Som funk skriver så fungerar det, men du får reda på om den byggs modellår 21 eller 22
av dedor
Den blir inte rolig för mig! Beställde samtidigt som Kungshöjd. Borde ju få liknande leveranstid då.
Både färgen på bilen och klädseln har tagits bort! :-(
av Lockis
dedor skrev: ons 10 mar 2021, 20:12 Den blir inte rolig för mig! Beställde samtidigt som Kungshöjd. Borde ju få liknande leveranstid då.
Både färgen på bilen och klädseln har tagits bort! :-(
När ska den levereras?
av Fattiglapp
Kungshöjd skrev: ons 10 mar 2021, 20:31 Spännande! Vad var du för spec på din?
T6
Inscription, vit med svart skinn
Förarstöd- ljus- och teknikpaket inkl HK
4c, akustik, drag, panorama
Om jag inte glömt något :-)
av Kungshöjd
Parkera igen? 😀

Ja det där med nyckel är knas. Hoppas jag och frugan kan leva med en riktig och Care Key (den oranga).

Inbillar mig att det borde funka (stolsinställningar osv) utifrån de Youtube-videos som jag har plöjt.

Vi får se!
av Fattiglapp
Kungshöjd skrev: ons 10 mar 2021, 21:38 Parkera igen? 😀

Ja det där med nyckel är knas. Hoppas jag och frugan kan leva med en riktig och Care Key (den oranga).

Inbillar mig att det borde funka (stolsinställningar osv) utifrån de Youtube-videos som jag har plöjt.

Vi får se!
Ja valde ju inte 360-kamera eller självparkering som jag haft innan. Har å andra sidan använt det typ 1 gång om året :-D .
Tror däremot jag kommer sakna elratt som följer med stolsinställningarna.
Stolarna skall funka, men inte profilerna. Och vi båda vägrar åka med orange nyckel ;-)
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 315
Utslagsbegränsare

Tjena gott folk! En fråga bara till det goda[…]

98oktan

Instabil styrning (XC70 -16)

Som allerede nevnt: Främre länkarms buss[…]