Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lockis
Min Volvo fungerar inte. Så nu får vi inga uppdateringar :-(
av NeoStorm
stevvee skrev:
NeoStorm skrev:
stevvee skrev: V.6 här

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu har jag fått sista dag för att ändra order flyttat från 20181206 till 20190124, men leveransveckan ligger kvar(än så länge) på vecka 5. Så leveransveckan lär ju också flyttas igen, alternativt att det har blivit något fel med sista datum för ändring, men det är väl ingen risk... Hur ser det ut för dig?

På min står 20181212 kvar så jag hoppas det bara blivit fel på din Volvo med datumet !

Nu ändrades min till beräknad leverans vecka 11, så nu börjar jag faktiskt bli irriterad på riktigt! Först vecka 1, sen vecka 4, sen vecka 5 och nu vecka 11.... Och då borde jag ju ändå ligga bra till i kön med tanke på att jag beställde 2 dagar efter att orderböckerna öppnade! Har ni andra med T8:or fått någon uppdatering idag?

av stevvee
NeoStorm skrev:
stevvee skrev:
NeoStorm skrev: Nu har jag fått sista dag för att ändra order flyttat från 20181206 till 20190124, men leveransveckan ligger kvar(än så länge) på vecka 5. Så leveransveckan lär ju också flyttas igen, alternativt att det har blivit något fel med sista datum för ändring, men det är väl ingen risk... Hur ser det ut för dig?

På min står 20181212 kvar så jag hoppas det bara blivit fel på din Volvo med datumet !

Nu ändrades min till beräknad leverans vecka 11, så nu börjar jag faktiskt bli irriterad på riktigt! Först vecka 1, sen vecka 4, sen vecka 5 och nu vecka 11.... Och då borde jag ju ändå ligga bra till i kön med tanke på att jag beställde 2 dagar efter att orderböckerna öppnade! Har ni andra med T8:or fått någon uppdatering idag?

Fortfarande v.6 här

av NeoStorm
stevvee skrev:

Fortfarande v.6 här

Då håller vi tummarna för att du slipper mer flyttar!

av Denesfay
Jag beställde en V60 T6 AWD R-Design 19/10-18.
Försäljaren sa att den kan eventuellt levereras i Februari eller Mars. Jag räknade med April.
Min Volvo uppdaterades i Måndags med leverans V.1. :-D

Får väl se om det förskjuts.
av Lockis
@Denesfay, Nice! Räkna dock inte med V.1 då det är en tuff vecka med tanke på ledighet osv :)
Har du tur kanske det kan bli tidigare så du får fira in nya året :D
av Denesfay
@Lockis, Ja, jag räknar heller inte med V1. Men som du skriver så kan det hända att det blir innan nyår. Men räknar inte heller med det. Så man blir glad om den kommer tidigare.

Kan väl dra upp en lista på utrustning för er.

Volvo V60 T6 AWD R-Design
Chrystal White.

Lastpaket.
Komfortpaket Pro.
Loungepaket Pro.
Teknikpaket Pro.
Klimatpaket Pro.
20" Tillvalshjul.
Akustik rutor.
Barnsäkerhetslås bakdörrar,elektriskt.
Connected safety.
Digitalradio DAB.
Dragkrok, halvautomatisk.
Exteriört styling paket.
Mörkt tonade bakre,bakdörrar samt runt lastutr.
Panoramaglastak/Taklucka.
Park Assist Pilot.
Parkeringskamera 360°.
Polestar effektoptimering.
Sensus Connect, Premium Sound BoW med 9".
Växlingspaddlar.

Dvs. det mesta i utrustningsväg. Detta är min första fabriksnya bil. Så spännande! :-D
av Lockis
Får jag fråga varför du köpt DAB? Kör du mycket i utlandet?

Annars en mycket trevlig bil :)
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 314

Jag har en trasig dörrlist, har testat det me[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Det ska inte vara några problem, om jag har […]

Hjälp med Vida