- tor 04 jun 2020, 11:01
Luigi skrev: ↑tor 04 jun 2020, 10:01Denesfay skrev: ↑sön 15 mar 2020, 23:21 Jag kör med svart grillram. Den är omlackerad. Så kör jag med polestarutblåsen. Körde sänkning i somras. Detta år blir det BC racing coilovers. Jag har även tonat främre sidorutorna samt tagit bort bakre torkaren och monterat en plugg från KillAllWipers. Det är en T6 AWD med Polestaroptimering.
Tjena Du har en grymt snygg sänkning på din bil! Vad har du för sänkning eller har du gjort nåt extra?
Jag har Heico/Eibach 30/20mm och den sänker inte alls lika mycketHar också samma hjul som du i 20' men min ser fortfarande ut som en XC/SUV.
Har också tagit bort bakre torkaren men hittar inte rätt på "Killallvipers" sida har du en länk?
mvh Ludde
Jag kör just nu med BC Racing till V90. Men har problem med klonkande framvagn. Så innan jag löst det så rekomenderar jag inte BC till V90. Innan det så körde jag med bortsvarvade stopp i gaffeln där fjäderbenen sitter åtskruvade. Då kunde jag få ned hela paketet så långt jag ville. Bak är det bara att byta distanserna. Finns en mängd olika att köpa på Volvo. Men det är inte alla V60 som går att sänka genom att byta distans.
Jag hade 30mm distanser bak original.
Det finns dom V60 som har 6mm distanser original.
Dessa blir problematiska att sänka bak.