Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Leif55
Hink84 skrev: mån 18 maj 2020, 13:35 Min säljare kunde inte se mer än minvolvo, men han mailade volvocars och fick mer info från dom som han vidarebefordrade till mig
👍👍
Användarvisningsbild
av Bäckis
Min säljare säger att det datumet som står i min Volvo ligger ca 2-3 veckor efter att bilen beräknas vara hos handlaren.
Detta beroende på att de ska hinna gå igenom bilen och montera det som monteras i Sverige.
Dock vet de inte exakt var bilen befinner sig bara att den lämnat Kina, ankommit/avgått från Gent eller kommit till Sverige.
Han sa att om verkstan har lite att göra så blir bilen leveransklar tidigare än vad appen visar.
I mitt fall står det v.28 i appen och säljaren säger att de beräknar få bilen torsdag eller fredag v.24 och att jag bör få den innan midsommar som det ser ut nu.
av Hink84
TObeek skrev: ons 20 maj 2020, 17:32 Min bil ändrade precis från v26 till v25 men är fortfarande bara byggd. Tycker att den borde ändras snart den med.
Samma här! Då borde våra åka med samma transport, vad är din slutdestination? Min ska till Upplands motor
av TObeek
Härligt! Min ska till Brabil i upplandsväsby! Det börjar äntligen närma sig. Det verkar dock som att ”på väg” inte används?!

Är det någon som har sin bil ”på väg” och i så fall, vilken vecka har ni som leveransvecka?
av Hink84
Tror någon här har nämt att det brukar stå på väg när det är ca 2 veckor kvar, min lämnade Polen i måndags fick jag reda på via min säljare
av Scooby
IMG_0620.jpg
IMG_0620.jpg (23.55 KiB) Visad 322 gånger
Väntar fortfarande att det ska slå om till "på väg".
Kan inte vara länge kvar nu :-)
Användarvisningsbild
av fjohan82
Har dom omlastning av Kinabilar i Polen, på väg till Belgien?
Eller ser säljaren var tåget är...?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 50
Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]

Jag skulle ta bort minus på batteriet innan

Hjälp med Vida