Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av stevvee
Åker 20” dubb vinter och så mycket mer låter det inte än tidigare 16” jag haft. Som sagt nya dubb låter i början.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av epostaren
Enligt min försäljare är det så. Jag beställde 17” men T5 har större bromsar enligt honom, så 18” var dom minsta som Bilia säljer dom med.
Användarvisningsbild
av epostaren
Du kanske också märker att tiden helt plötsligt går saktare ju närmare leveransen du kommer 😎
av Lockis
Pappavovve skrev: ons 03 okt 2018, 23:25 Var inne hos handlaren idag och kikade på min nya V60 T5 Inscription som precis kommit inBild.
Döm om min förvåning när jag såg VOC knappen ovanför backspegeln eftersom jag inte beställt VOC...Säljaren testade och tryckte på knappen och pratade med VOC så det verkar funka också.
Kan detta ha att göra med de nya lagkraven på connected safety att alla nya bilar skall kunna meddela räddningstjänst automatiskt vid olycka? Fler som noterat detta eller vet hur det ligger till?!

Sent from iPhone X using Tapatalk
Hade du fått VoC som bonus? :D
Användarvisningsbild
av epostaren
Så då var det dags för första felet med nya T5:an. Parkeringsbroms Ej helt släppt. Tur man var hemma och inte behöver bilen just nu. Väntar tills efter helgen med att kontakta någon som får fixa det.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Någon skillnad om du kör och gasar elle[…]

Motorvärmare 850

Tack för era svar. Det blir en slangvärm[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från […]