Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av frazer
Dez76 skrev: mån 21 dec 2020, 22:00 Min XC60R design som jag hämtade ut i Juni har vanligt skinn i stället för standard R stolar. Med småbarn var det ett självklart val.
Exakt, det är just småbarnsargumentet som vinner här. Då hade du tur kan man säga, för den möjligheten finns inte på MY21.
Användarvisningsbild
av frazer
Full aktivitet i tomteverkstan på Västkusten. Vilken julklapp!
Screenshot_20201224-095007~2.jpg
Screenshot_20201224-095007~2.jpg (69.71 KiB) Visad 532 gånger
av JimPe
En fråga ang beställning av er nya bil,
Lite trist att man ej kan beställa vissa tillbehör längre typ sportratt,svartinnertak m.m är det nån som lyckats få igenom en beställning på 2021?
Användarvisningsbild
av frazer
JimPe skrev: fre 25 dec 2020, 14:56 En fråga ang beställning av er nya bil,
Lite trist att man ej kan beställa vissa tillbehör längre typ sportratt,svartinnertak m.m är det nån som lyckats få igenom en beställning på 2021?
Menar du om vi lyckats få de sakerna som inte går att kombinera iom MY21 eller allmänt? Man fick göra avkall på vissa saker men är genellt sett nöjd. Optimalt hade såklart varit R-design med skinn och svart innertak men finns det inte så finns det inte :bored:
Användarvisningsbild
av poscarjr
frazer skrev: fre 25 dec 2020, 15:31
Menar du om vi lyckats få de sakerna som inte går att kombinera iom MY21 eller allmänt? Man fick göra avkall på vissa saker men är genellt sett nöjd. Optimalt hade såklart varit R-design med skinn och svart innertak men finns det inte så finns det inte :bored:
Jag ville ha ljust tak till det bruna lädret. Min ÅF sa att det var omöjligt att få till en sådan ändring. Nöjde mig inte utan mailade Volvo. Svaret var det samma - gick inte utan Volvos designers har komponerat ihop de olika interiörkombinationerna som är globalt mest gångbara.
Med facit i hand är jag väldigt glad att det inte gick att ändra...
Användarvisningsbild
av frazer
poscarjr skrev: fre 25 dec 2020, 21:15
frazer skrev: fre 25 dec 2020, 15:31
Jag ville ha ljust tak till det bruna lädret. Min ÅF sa att det var omöjligt att få till en sådan ändring. Nöjde mig inte utan mailade Volvo. Svaret var det samma - gick inte utan Volvos designers har komponerat ihop de olika interiörkombinationerna som är globalt mest gångbara.
Med facit i hand är jag väldigt glad att det inte gick att ändra...
Med ljus klädsel kan jag tänka mig att det passar bra. Men med svart vill man nog även ha svart tak?
av JimPe
Ja precis! Har beställt med svart skinn och panorama tak gilla det det svarta innertaket och sport ratten på r-design men tyvärr gick det ej beställa som tillägg längre! Min är en Momentum special edition med lite extra
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 234
D4 VEA dricker olja

När bmw e90 lanserades var det också me[…]

Så, nu är den bytt. Pust. Många s[…]

IMG_1085.jpeg Nya fälgar på gång[…]

Årsmodell 2026 gick i produktion vecka 17 […]