Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har du gjort en reset av bilens system? Att göra en reset/omstart av Googlesystemet eller kommunikationsmodulen har olika tillvägagångsätt:

Googlesystemet: Centerdisplayen genom att hålla inne hemknappen 20-30 sek, sen tar omstarten en stund.
Kommunikationsmodulen: Tryck på defroster-knappen tills SOS-knappen i taket börjar blinka, sen får ni trycka på knappen en gång till för att stänga av defroster.
Det tar 1-2 minuter innan LTE symbolen blir "aktiv"
Lycka till!
Oj! Nu kom det något helt nytt för mig,hade ingen aning men klart värt att testa förstås.
Super tack för det ska kolla så fort jag kommer åt.... :-D

Finns detta någonstans att läsa i Volvo handbok?
Min bil är -18 så någon Google bil är det ju inte.

Vet faktiskt inte ens var Defrost knappen sitter men kommer nog på det när jag sätter mig i bilen..... :x

Hoppas det "hoppar igång " igen...

/T
TommyHje skrev:Oj! Nu kom det något helt nytt för mig,hade ingen aning men klart värt att testa förstås.
Super tack för det ska kolla så fort jag kommer åt.... :-D

Finns detta någonstans att läsa i Volvo handbok?
Min bil är -18 så någon Google bil är det ju inte.

Vet faktiskt inte ens var Defrost knappen sitter men kommer nog på det när jag sätter mig i bilen..... :x

Hoppas det "hoppar igång " igen...

/T
Den beskrivningen som LJN gav ovan är bara för bil med Google systemet och jag tror att du har Sensus systemet i din bil
Sensus systemet återställer du via menyer , se instruktionsboken
Varför byta? XC60

Det spelar nog ingen roll vad andra tycker, du har[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]