Hej någon som har nått svar om kurvljusen. har åkt på medelandet nu. är ett vanligt fel på volvo spa är andra bilen på 2 år
nu som detta medelande kommer. hade det på min xc60 t5 2018 volvo nybergs tog in bilen för kamremsbyte och bad om uppdatering av programvaror i bilen men inga program uppdaterades. men mekaniker visade mig att det fanns uppdatering på ljusen.tog in bilen igen för programering av applecarplay och uppdatering av program vararor ,men ingar uppdateringar gjordes igen. bilen till verkstad igen efter att ratt låset gått sönder bad dom kolla på felkoder på ljuset och nån lösning.dom läste ut det jag konstaterade och inte mer , nått kabelbrott. skulle boka in till nån kille som kollar kablarna för 2000kr i timmen

då gav jag fan i det och sålde bil fan. notera att den va fyra år med ljus problem,bilen nu är fyra år fast en v60 t8 med samma problem. jag sålde xc60 t5 2018 till en volvo firma och dom sa inget om problemet antar att det bara va en uppdatering som gjordes och det va därför jag inte fick det dom tre gånger jag bad om det på nybergs. allt för tjäna mer pengar på sina ali express bilar. dom som säger att detta inte är vanligt fel har fel .google och andra sökmotorer är betalda av företagen för att ta bort alla utlägg av fel eller åtgärde av felen ,så vi vanliga människor ska bli fattigare.... garranterar att det finns antal tusen som har detta fel i världen , men ingen info om problem finns att finna . inte ens här finns svaret för ingen skriver vad som gjordes......