Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Favazza
Hedda83 skrev:Jag har en V60-19 med simkort i och mitt spotify är sjukt segt har jag lyssnat på spotify och stänger av bilen för att tex tanka så tar det ca 2-3 min för uppspelningen att komma igång sen när man kör vidare. stannar även på buufring mitt i eller mellan låtarna fast jag har full täckning!

Är det nån mer som har samma? är det mjukvaran som måste uppdateras?
Jag jämförde med min fars v60 cc -20 och hans återupptar på bara några sekunder efter han har stannat bilen och den buffrar aldrig heller....
Samma här, fast utan SIM. Buffrar inte så mycket mitt i låten, men ofta mellan. Måste trycka fram för att nästa låt ska börja spela.
Delar från telefonen. Kan inte riktigt se vinningen med extra simkort i bilen faktiskt.
Användarvisningsbild
av Rillee
Jag får så dålig täckning på mobilen när jag sitter i bilen. Så om jag delar ut internet till bilen via mobilen så buffrar det hela tiden med Spotify. Så därför kör jag med SIM-kort i bilen, inga problem med buffering.
av hullan
Kör också med sim i min V60 2019

Köpte ett startpaket för telenor och laddade ner deras app - fyllde på 10GB för 300:-

smidigt att köra spotify och lite annat via detta. Har inte dragit mycket data alls
av UECSJ
Min V60CC -19 Buffrar aldrig trots "högsta kvaliteten" på streamen. Dock kan det ta 30-40 sek efter start av bilen innan ljudet kommer. Liite drygt att vänta, går lite snabbare vid kortare stopp tror jag. 🤔
av DennisE
Nyttjade både Spotify och internetdelning till grabbens youtubes tittande i min V90 2017 utan några större problem. Hade ett surf SIM från Telenor för 49 kr månaden(Obegränsat). Jäkligt skönt att slippa bry sig om det ska ta slut med data eller inte. Sämre nu när jag bytt till en XC60 MY2022 utan SIM kortsplats dock.
Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]

Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]

B230F går fett

Tack så mycket men jag fick ju inte nå[…]