Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av djelo
Nej, kolla i manualen ;) eller koppla dig till den som vanligt och besök 192.168.50.2 i mobilen och följ instruktioner
av djelo
Nej, Volvo stödjer inte trådlöst direkt , varken carplay eller android auto
av Qualia
Alla som kör carplay trådlöst, hur är ljudet när ni spelar music
Kör jag Spotify med Android auto så är skillnaden tydlig, därför kör jag alltid bilens app..
Tack för svar
av djelo
Ha du kollat eq inställningar i Spotify och bilen? Kör Max kvalitet, mestadels nedladdat och trådlöst carplay låter tillräckligt bra (kan inte märka någon skillnad mot appen) att appen inte e värt strulet
av HeavyMetal
Qualia skrev: lör 05 dec 2020, 08:03 Alla som kör carplay trådlöst, hur är ljudet när ni spelar music
Kör jag Spotify med Android auto så är skillnaden tydlig, därför kör jag alltid bilens app..
Tack för svar
Jag kör Spotify, Youtube Music och Tunein med högsta kvalite på trådlös carplay.
Användarvisningsbild
av SWEiNSANE
Kör trådlös CarPlay via Restream adaptern och är sjukt nöjd. Men jag kör alltid inbyggda appen för Spotify då ljudet är märkbart tunnare och framförallt lägre via CarPlay - oavsett om jag kör trådat eller trådlöst, märker ingen skillnad där emellan. Vet inte heller om man märker det mer eller mindre beroende på vilket ljudsystem man har, har själv B&W

Idag fick Volvon lite uppmärksamhet. Best&aum[…]

Relä luftpump 850

Hej. Nu har jag sökt på de flesta st&au[…]

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]