- tis 10 nov 2020, 11:43
Jag har mailat min servicetekniker för att höra om han har mer info...
Moderator: Moderatorer
SemiImbecille skrev: ↑mån 09 nov 2020, 22:55 Försökt läsa om Google Automotive uppdatering av Sensus, såg en artikel som kunde tolkas att alla Volvo skulle få det menDet kommer med SPA2 plus XC40 recharge/PS2 som du säger.
det senaste jag sett är att det kommer med SPA2 (nya XC90) förutom XC40 P8/Polestar, men den är väl framskjuten till 2022 eller något.
Skulle vara trevligt om dom rullade ut det till "äldre" bilar också, känns som dom behöver ett lyft redan innan 2022-2023 då Sensus börjar kännas lite gammalt redan nu.
fkullberg skrev: ↑tis 10 nov 2020, 10:55 Kanske detta?Som de andra nyligen skrev så fick jag detta av Volvo nyss:BC374DDE-A7F7-4C7C-ACC5-AAA778F8E28B.png
Dundermuppen skrev: ↑tis 10 nov 2020, 21:11 Men en uppgradering av Spotifyappen hade varit trevligt så att den faktiskt minns var den befann sig i spellistan efter att man startat om droskanOch Offline-listor i appen! Det vore helt fantastiskt! :)Som det är nu så fungerar det ganska illa då den kan hoppa bakåt upp till tio låtar varje gång man stänger av.
djelo skrev: ↑ons 11 nov 2020, 12:44 Använder ni Spotify appen? Själv kör jag helt via carplay.. dock skulle det vara trevligt med nya display themes..typ blått till polestar mode eller såJag använder den. Tycker den har bättre funktioner för att leta låta osv. Sen kanske det är inbillning... Men jag tycker den har bättre ljud?
perssonheterjag skrev: ↑ons 11 nov 2020, 12:49Jag tycker också den har bättre ljuddjelo skrev: ↑ons 11 nov 2020, 12:44 Använder ni Spotify appen? Själv kör jag helt via carplay.. dock skulle det vara trevligt med nya display themes..typ blått till polestar mode eller såJag använder den. Tycker den har bättre funktioner för att leta låta osv. Sen kanske det är inbillning... Men jag tycker den har bättre ljud?
Dock är den ju seg som satan.
Jag har 6 filer och 2 mappar i roten på USB[…]
Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]