Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
Elektrikern84 skrev:Tjena Robbi. Long time no see. Hoppas du blir mer Nöjd med V60 jmf med dina V90 i början. Har en V60 CC jag med numer. Inget att klaga på sånär på att fjädern till Luckan för Motorvärmaren pajjat. Så den är öppen. Nåväl. Hoppas din blir lila kanon!
Hej, kul! Ja, det blir lite sorgligt att byta bort min V90 då den har varit så skön att köra efter att vibbarna fixades. Jag hoppas att V60 CC blir bra. Hur var det med din V90, du fick ordning på den va, någon mutter?
rallekalle skrev:Vad jag har förstått så kan man växla mellan 360 och backkamera på skärmen? Eller är jag fel ute?
Helt korrekt, du kan välja vilken av de fyra kamerorna du vill se.

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Robbi skrev: tor 05 nov 2020, 00:03
Elektrikern84 skrev:Tjena Robbi. Long time no see. Hoppas du blir mer Nöjd med V60 jmf med dina V90 i början. Har en V60 CC jag med numer. Inget att klaga på sånär på att fjädern till Luckan för Motorvärmaren pajjat. Så den är öppen. Nåväl. Hoppas din blir lila kanon!
Hej, kul! Ja, det blir lite sorgligt att byta bort min V90 då den har varit så skön att köra efter att vibbarna fixades. Jag hoppas att V60 CC blir bra. Hur var det med din V90, du fick ordning på den va, någon mutter?
Jo den var inne på en det ena och en det andra men de fick till det, sen om de talade sanning om var det var som spökade vet jag inte så här i efterhand faktiskt.
Är dock väldigt nöjd med V60CC faktiskt! Valde mellan Audi A4 och denna.. A4 förlorade på komfort!
UECSJ skrev:Går som sagt att växla, men jag kör den vanliga back kameravyn till 99%.
Alla är vi olika. Jag kör 360-kameran till 99%. Den rena backkameran används i princip bara när jag ska koppla på ett släp.
av Bempo
360 kameran är användbar till mer än backning. Utmärkt hjälp att få bilen att hamna rätt i parkeringsrutan, speciellt där rutorna känns som de målats för amazon och v4
Ford hobby husbil chassinummer

Om ett fordonsidentifieringsnummer stansas in p&a[…]

Hej, väcker liv i denna tråd igen. Vart[…]

Normalt ska den visa ungefär 0,5V med kall m[…]

Tror också att det är den vita och brun[…]