- tis 03 nov 2020, 13:05
För diskussionen är det irrelevant om han eller hans mormor står som ägare på X bil i fråga.
Det relevanta är att han tycker V60 han provkört är rejält mycket bättre än Superben han kör.
Det nämns också något om hans XC70 och ljudvolym.
Hur ägarförhållandet dessa olika bilar emellan är relevant för hans frågeställning och upplevelse avseenden ljudvolym, körkänsla, osv. får du hemskt gärna förklara.
perin skrev: ↑tis 03 nov 2020, 12:13Jag läser absolut vad du skriver, och svarade således på det också.jaronsso skrev:Du verkar ju inte ens läsa vad jag skriver!perin skrev: ↑tis 03 nov 2020, 08:55För ämnet i denna tråd är det fullständigt irrelevant.
Det är väl inte sak samma? Det är en stor skillnad om man äger sin bil eller inte? Snelhest skriver ju "Skodaägare" och det är det jag undrar över när man läser mellan raderna!
Det spelar ingen som helst roll om det är en företagsbil, tjänstebil, taxibil, att hans mormor äger den eller Kalle Anka.
Kontentan är att X person är betydligt nöjdare med V60 än Superben han rattar, efter en provkörning. Det är det relevanta. Han ställer också en fråga där han hoppas CC är lika bra. Att han kör både Superb och XC70 är väl ganska uppenbart, men ägandeförhållandet är inte relevant för diskussionen.
För diskussionen är det irrelevant om han eller hans mormor står som ägare på X bil i fråga.
Det relevanta är att han tycker V60 han provkört är rejält mycket bättre än Superben han kör.
Det nämns också något om hans XC70 och ljudvolym.
Hur ägarförhållandet dessa olika bilar emellan är relevant för hans frågeställning och upplevelse avseenden ljudvolym, körkänsla, osv. får du hemskt gärna förklara.