Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Färgval V60 R-design

Osmium grey
40
68%
Bright silver
19
32%
Pebble kanske inte är så tokig ändå, har kollat lite på kvällen och den växer mer och mer faktiskt. Detaljerna kommer fram på ett avslappnat sätt, dock ser den en aningen mörkare ut på bygg din Volvo än den länken @fjohan82 skickade, ingen som har en pebble som har lust och dela en bild i naturligt ljus ? :)

Fusion red är också riktigt snygg men där är jag lite tveksam på färgen över tid, kan bli så att jag "tröttnar" på efter en tid, dagens i-lanssproblem kanske men sån är jag

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Volvordesign89 skrev: ons 26 aug 2020, 22:21 Pebble kanske inte är så tokig ändå, har kollat lite på kvällen och den växer mer och mer faktiskt. Detaljerna kommer fram på ett avslappnat sätt, dock ser den en aningen mörkare ut på bygg din Volvo än den länken @fjohan82 skickade, ingen som har en pebble som har lust och dela en bild i naturligt ljus ? :)

Fusion red är också riktigt snygg men där är jag lite tveksam på färgen över tid, kan bli så att jag "tröttnar" på efter en tid, dagens i-lanssproblem kanske men sån är jag Bild

viewtopic.php?f=86&t=153886&start=180#p1383974 där inne ska det finnas några V60 MY19-20 R-design/med osmium grey/pebble grey/fusion red/silver.
Användarvisningsbild
av perin
Volvordesign89 skrev:Pebble kanske inte är så tokig ändå, har kollat lite på kvällen och den växer mer och mer faktiskt. Detaljerna kommer fram på ett avslappnat sätt, dock ser den en aningen mörkare ut på bygg din Volvo än den länken @fjohan82 skickade, ingen som har en pebble som har lust och dela en bild i naturligt ljus ? :)

Fusion red är också riktigt snygg men där är jag lite tveksam på färgen över tid, kan bli så att jag "tröttnar" på efter en tid, dagens i-lanssproblem kanske men sån är jag

Fusion red är sååååå snygg vid rätt väder. Och är det inte det (som det ofta är) så är den sisådär, ser ut som vilken rödnyanserad bil som helst. Å andra sidan så känns hela världen som full med bilar med olika gråa nyanser så lite färg är bara trevligt. :-)
av Vardelos
Tycker det är snyggt när man har en färg som framhäver de svarta R detaljerna.

Nu är det inte denna bil jag beställt, men jag tycker denna är sjukt snygg att titta på.
61B6DF4F-8A3A-4EBF-998A-9A9595472ED0.jpeg
61B6DF4F-8A3A-4EBF-998A-9A9595472ED0.jpeg (107.08 KiB) Visad 732 gånger
av larsha1
Volvordesign89 skrev: ons 26 aug 2020, 22:21 Pebble kanske inte är så tokig ändå, har kollat lite på kvällen och den växer mer och mer faktiskt. Detaljerna kommer fram på ett avslappnat sätt, dock ser den en aningen mörkare ut på bygg din Volvo än den länken @fjohan82 skickade, ingen som har en pebble som har lust och dela en bild i naturligt ljus ? :)

Fusion red är också riktigt snygg men där är jag lite tveksam på färgen över tid, kan bli så att jag "tröttnar" på efter en tid, dagens i-lanssproblem kanske men sån är jag Bild

Här kommer några bilder på en Inscription i Pebble Grey i lite olika ljus, hoppas det kan hjälpa dig lite.
IMG_1195.jpg
IMG_1195.jpg (1.91 MiB) Visad 728 gånger
IMG_1062.jpg
IMG_1062.jpg (1.31 MiB) Visad 728 gånger
IMG_0669.jpg
IMG_0669.jpg (1.13 MiB) Visad 728 gånger
Av en ren slump så såg jag en Pebble R-design idag i stan och jag måste säga att den var jääääkligt snygg i verkligheten... Nu blev jag ännu mer velig, fan också :) Får väl gå @fjohan82 förslag och lacka i 3 olika kulörer.

@larsha1 tack för bilderna, riktigt fin bil och sen gillar jag att nyansen ändrar sig i olika miljöer!

Användarvisningsbild
av RmK
Bursting Blue är den snyggaste färgen (imho) på R-Line :)

Idag fick Volvon lite uppmärksamhet. Best&aum[…]

Relä luftpump 850

Hej. Nu har jag sökt på de flesta st&au[…]

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]