Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Vardelos
När man söker via google appen i bilen och tittar på karta därigenom så får man en googleMaps karta som man kan scrolla runt i, den ser väldigt mycket bättre ut än volvos. Men så fort man klickar på ”visa i navigation” så får man volvos dåliga karta.
Hade vart drömmen att bara vara i googleMaps och lägga volvos åt sidan.
Användarvisningsbild
av supersonical
Hårdvaran är inte detsamma, det som sitter i våra bilar idag är för klent för att köra den nya versionen av sensus med google som operativsystem tyvärr :(

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Capitano4
Så troligtvis får jag det i min XC60 MY21?

Edit: Efter att ha läst runt så verkar det inte så. Hoppas verkligen att det kommer gå att få med en mjukvaruuppdatering vid serviceunderhåll.
av Lockis
Capitano4 skrev: lör 06 feb 2021, 10:22 Så troligtvis får jag det i min XC60 MY21?

Edit: Efter att ha läst runt så verkar det inte så. Hoppas verkligen att det kommer gå att få med en mjukvaruuppdatering vid serviceunderhåll.
Det är nya xc90 som kommer vara först ut.
Xc60 kommer bara få facelift till my22. Likt v90 fick precis.
Användarvisningsbild
av Ted68
Totalt handlar det om cirka 2,5 miljoner Volvoägare som kommer få mjukvaran i infotainmentsystemet uppdaterat under nästa år. Bilarna är tillverkade 2020 eller senare och använder Googles operativsystem Android.

Så det gäller bara bilar med Googles system

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]

Ok då förstår jag varför jag[…]

Volvo V50 "Mr White"

Helt rätt, och lite läder där s&ari[…]