- Igår, 10:00
#1613400
Hei alle
Så på UK/Ireland forum at RTTI problemet nå var løst, og at det var sluppet en fiks for dette igår, printet ut hva Volvo UK hadde skrevet der:
https://www.volvoforums.org.uk/forum/te ... lem/page26
Dro til Volvo Car Lillestrøm.
Vi tak i en hyggelig servicetekniker (Eirik Flatner) og han kjente til problemet men kjente ikke til at det var kommet en fix for dette, han sjekket og fant ingen fixer på "Norsk Vida", aha, sjekket derfor opp systemet og nå for engelsk, og der fant han fixen. Ba meg kjøre bilen inn i hallen og han oppdaterte fort og enkelt dette med en liten rask sofware fix til min 2020 V60 Sensus.
Nå fungerer RTTI igjen og bilen sier leverandør er Inrix/Norway og alt er bra igjen
Fantastisk service fra Eirik Flatner og Volvo Car Lillestrøm, Tusen takk
MVH
Svein-Egil Pettersen
Så på UK/Ireland forum at RTTI problemet nå var løst, og at det var sluppet en fiks for dette igår, printet ut hva Volvo UK hadde skrevet der:
https://www.volvoforums.org.uk/forum/te ... lem/page26
Dro til Volvo Car Lillestrøm.
Vi tak i en hyggelig servicetekniker (Eirik Flatner) og han kjente til problemet men kjente ikke til at det var kommet en fix for dette, han sjekket og fant ingen fixer på "Norsk Vida", aha, sjekket derfor opp systemet og nå for engelsk, og der fant han fixen. Ba meg kjøre bilen inn i hallen og han oppdaterte fort og enkelt dette med en liten rask sofware fix til min 2020 V60 Sensus.
Nå fungerer RTTI igjen og bilen sier leverandør er Inrix/Norway og alt er bra igjen

Fantastisk service fra Eirik Flatner og Volvo Car Lillestrøm, Tusen takk
MVH
Svein-Egil Pettersen
Volvo V60 II D4 AWD Polestar Inscription MY2020, alle pakker, og alt utstyr