Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hei alle
Så på UK/Ireland forum at RTTI problemet nå var løst, og at det var sluppet en fiks for dette igår, printet ut hva Volvo UK hadde skrevet der:
https://www.volvoforums.org.uk/forum/te ... lem/page26

Dro til Volvo Car Lillestrøm.
Vi tak i en hyggelig servicetekniker (Eirik Flatner) og han kjente til problemet men kjente ikke til at det var kommet en fix for dette, han sjekket og fant ingen fixer på "Norsk Vida", aha, sjekket derfor opp systemet og nå for engelsk, og der fant han fixen. Ba meg kjøre bilen inn i hallen og han oppdaterte fort og enkelt dette med en liten rask sofware fix til min 2020 V60 Sensus.
Nå fungerer RTTI igjen og bilen sier leverandør er Inrix/Norway og alt er bra igjen :-)

Fantastisk service fra Eirik Flatner og Volvo Car Lillestrøm, Tusen takk

MVH
Svein-Egil Pettersen
Så bra at du fant artikkelnummer til fixen, det eneste jeg måtte gjøre når fixen var lagt på var å Skru "av" Car modem Internett under kommunikasjons innstillinger, og deretter det samme på igjen, da var alt Ok igjen :-)
MagnusH skrev:@theodorkalin, kan du dela länken till var man kan ladda ner fixen?
Hej. finns ingen länk. infon finns än så länge bara internt i Volvos system tyvärr.

Laddat ner fixen i bilen och kan bekräfta att RTTI fungerar som vanligt igen för mig.

Bra återkoppling!

D4 VEA dricker olja

Nya turbon kommer imorgon. Blir att lyfta ur motor[…]

Hej hjälper en kompis med en c30 . Han skicka[…]

Hej! Har en B230 motor på ett stativ som int[…]