- Igår, 12:20
Jag har nyss fått min XC60 2026. En mycket fin bil med bl.a. ny skärm och det nya gränssnittet. Jag har lyckats att para bilen med Volvo Cars-appen och allt funkar förutom Resor/Körjournal. Google Play funkar sådär, jag har lyckats ladda ned någon enstaka app efter mycket om och men, dock inte Spotify. Jag har genomfört omstarter av bil, infotainmentsystem, modem. Jag har loggat in och ut hos Volvo och Google. Jag har grävt och grävt i alla inställningar hit och dit, i bilen, på telefonen och webben; de är förbluffande många på olika ställen. Jag har fabriksåterställt infotainment (i bilen) och lurar nu på att ”avsluta ägarskapet” i Volvo Cars-appen för att sedan starta om med hela konfigurationen på nytt.
Någon annan med liknande erfarenheter och med förslag på lösning? Jag har varit i kontakt med supporten. De var hjälpsamma men de verkar inte ännu fått fullständig info om infotainment i XC60 2026.
Någon annan med liknande erfarenheter och med förslag på lösning? Jag har varit i kontakt med supporten. De var hjälpsamma men de verkar inte ännu fått fullständig info om infotainment i XC60 2026.