- sön 14 jul 2024, 23:45
Jag har ett gnekande ljud från innertaket (panorama tak) som försvinner några mil om man trycker till ovanför passagerarsätet, spelar ingen roll om gardinen är framme eller tillbaka körd.
Bromsservon lägger av när jag startar, händer ca 1ggr/100mil, måste släpp upp bromsen helt för att den ska ta normalt.
När det var riktigt varmt ute typ 30+ så hade jag en fläkt som startade, känns som att den hade med batteriet att göra och lät som en mindre variant, den låter som att den ska tacka för sig i vilken sekund som helst, kan dock inte tvinga den att starta när det är som nu.
Backkameran visar som regel 2-3 gula sensorfält när jag backar, finns inget i vägen.
Någon mer som har haft liknande fenomen och fått dem åtgärdade?
Bromsservon lägger av när jag startar, händer ca 1ggr/100mil, måste släpp upp bromsen helt för att den ska ta normalt.
När det var riktigt varmt ute typ 30+ så hade jag en fläkt som startade, känns som att den hade med batteriet att göra och lät som en mindre variant, den låter som att den ska tacka för sig i vilken sekund som helst, kan dock inte tvinga den att starta när det är som nu.
Backkameran visar som regel 2-3 gula sensorfält när jag backar, finns inget i vägen.
Någon mer som har haft liknande fenomen och fått dem åtgärdade?
Blixnabb
XC60 T6 Recharge -24
Fiesta ST 150
MB 350 SL -72
Focus RS -04
C30 T5 -09
XC60 T6 Recharge -24
Fiesta ST 150
MB 350 SL -72
Focus RS -04
C30 T5 -09