Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fitur
Hej,
Finns möjlighet att eftermontera elmanövrerad stol med minne och eventuellt minnesknapparna i dörren med reservdelar från exempelvis bildelsbasen?
Användarvisningsbild
av HitTheRoadJack
Förmodligen ja efter stolar och knappar anslutits Low Speed CAN bussen och Sensus uppdaterats för att hålla reda på minnet. Jag har stoppat i hel elektrisk stolar och det fungerar utan sensus uppdateras (nöjde mig med det i första etappen) men ska du ha minnes funktion få man säkert fixa det med Vdash eller Orbit. Du kan använda vilken SPA1 stol som helst - de ska alla vara lika har jag hört. Jag använde XC60 stolar till min V90
av matand12
HitTheRoadJack skrev:Förmodligen ja efter stolar och knappar anslutits Low Speed CAN bussen och Sensus uppdaterats för att hålla reda på minnet. Jag har stoppat i hel elektrisk stolar och det fungerar utan sensus uppdateras (nöjde mig med det i första etappen) men ska du ha minnes funktion få man säkert fixa det med Vdash eller Orbit. Du kan använda vilken SPA1 stol som helst - de ska alla vara lika har jag hört. Jag använde XC60 stolar till min V90

När du satte i de nya elstolarna, var det plug andplay för att få regalgen att funka... antar du hade bara tidigare el upp, ned
Koppling föll i golvet

Detta hände mig april 2023 med min 2017 Volvo[…]

Bensinpriser v2

Nu när den amerikanska kedjan Costco öpp[…]

Bifogar bild från instruktionsboken.

Oljeläckage V70n 2001 2,4t

Hej på er! Första gången jag post[…]