Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bem
Wsemme skrev: fre 31 mar 2023, 07:47 Återkommande problem tyvärr. Kommer och går.
Exakt. Har haft funktionen (och symbolen) borta tidigare men sen om det var mjukvara 2.5 (har dock 2.7 idag) funka det igen.
Jag körde kanske 10 månader med min V90 med Google infotainment och Smart energifördelning med Google maps och det funka kanon. Sen efter nån uppdatering tror jag försvann funktionen för att komma åter via en nyare uppdatering. Numera funkar det utan problem i min bil, pepper peppar. Man jag är inställd på att det kan sluta funka när som helst som diverse annat kan göra med en sån här Google-bil (som min, kanske bäst tillägga för det kan finnas Google-bilar där det mesta funkar kanon, rimligtvis de lite senare tillverkade med senaste mjukvaruversionen).
Användarvisningsbild
av hellosailor
upgraderade till 2.7. upplever att ljudet i stereon blivit sämre. Någon annan som upplevt samma sak? tänker om de ändrat bandbredd så man numera får en lägre bitrate?

I google maps verkar heller inte stadsnamn längre visas?
av lpc123
hellosailor skrev:upgraderade till 2.7. upplever att ljudet i stereon blivit sämre. Någon annan som upplevt samma sak? tänker om de ändrat bandbredd så man numera får en lägre bitrate?

I google maps verkar heller inte stadsnamn längre visas?
Nej det är inget jag tänkt på efter uppgraderingen. Vad gäller Google så är väll inte den integrerad i versionerna på mjukvaran? är inte det separat från Google?
Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]