Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

rogsme skrev:
Favazza skrev:Inte riktigt samma problem, men dock ett problem: Jag blir utloggad från appen konstant. När man ska in och göra något ser man det. Så jag förmodar att skulle något hända med bilen (larmet exempelvis) så skulle jag inte bli notifierad för jag inte är inloggad :-(
Vad menar du med konstant? Själv har jag blivit urloggad 2-3 ggr under de senaste veckorna vilket är mycket mer frekvent än normalt. Jag vet inte om det är kopplat till uppdateringar av appen, iOS eller någon annan instablitet?
Ja, lite luddigt, men typ varje gång jag ska in i appen känns det som. Min far har samma problem.
Kanske det har med iOS eller uppdatering av appen att göra. Men andra appar man har behåller man inlägget i, så det borde gå att lösa i så fall.
Vill inte jinxa mig själv, men fan VOC fungerar helt felfritt för mig senaste månaderna. Alla kommandon kommer fram nästintill direkt. Ibland när jag väljer att åka inom 15 minuter så kan jag få "motorfel, gick inte att starta", får en röd varning längst ned, men testar igen så funkar det.
Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]

Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]

B230F går fett

Tack så mycket men jag fick ju inte nå[…]