Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av magnik
Jag kollar runt efter väskor som passar bra i bagaget på XC60. Hittade egentligen bara en skräddarsydd lösning - Kjust - som Bilia säljer.

Är det någon som hittat något annat? Har ni tips på väskor som kanske inte är skräddarsydda men som passar bra i bagaget?
av fragge
Om du vill maximera packningen på bilsemestern är IKEAS stora blå bärkassar svårslagna. Fyller ut allt ledigt utrymme lämnar inget outnyttjat utrymme som hårda väskor gör. Funkar i alla bilmodeller dessutom.
av magnik
Gudarna ska veta att jag använder IKEAs blå kassar till mycket, men i det här sammanhanget vill jag också ha något som är hyggligt ok att hantera utanför bilen. Där är ju inte de blå kassarna någon jättefavorit - inte hos mig iaf... :-D
av fragge
magnik skrev:Gudarna ska veta att jag använder IKEAs blå kassar till mycket, men i det här sammanhanget vill jag också ha något som är hyggligt ok att hantera utanför bilen. Där är ju inte de blå kassarna någon jättefavorit - inte hos mig iaf... :-D
Dom som är så snygga att ta med sig in i lobbyn på det 5-stjärniga hotellet!

Hej, Jag har en v70 MY2011. En högtalare ve[…]

Har du provat att sänka bränsletrycket?

Ja det beror ju lite på vad man har för[…]

Hivade upp Teslan på domkraft idag i nå[…]