Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av PuttesPOV
Låter som att din cirkulationspump inte fungerar. Då får du samma fel. Värmaren startar men stängs av pga för hög värme. När du har motorn igång så cirkulerar kylarvätskan och då fungerar värmaren.
av HåkanB
Lämnade in bilen på verkstad idag, har försökt varje dag i 2 veckor, flera besök hos Bilia med uppdatering av programvara etc. Otaliga mail och samtal med Voc.
av HåkanB
Dom kunde ha ringt dig och frågat, byte av cirkulationspump, men tid på verkstad 11 Jan. :-)
Återkommer om hur det går efter verkstadsbesöket. Trist att få en bil som har fel från fabrik
Användarvisningsbild
av leiwi
HåkanB skrev:Dom kunde ha ringt dig och frågat, byte av cirkulationspump, men tid på verkstad 11 Jan. :-)
Återkommer om hur det går efter verkstadsbesöket. Trist att få en bil som har fel från fabrik
Mina fyra sista Volvo har inte varit felfria , har hunnit bli både ett och ett och ett halvt år innan dom var ok
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
@valln Lite olika beroende på märke/modell men de flesta är enligt följande, Inställningar - appar - Volvo in Call - Lagring - Rensa data/cache/rensa allt.

Skickat från min M2007J3SG via Tapatalk

Okej, Jag testade en orginal bosch lmm från […]

Menar du att när du losar klippset får […]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LSM[…]

Även jag saknar RTTI. Är det många[…]