Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Robbi
Multifilter har ju varit en bra grej i Volvo men nu kom Advanced airfilter. Värt kosingen eller lulllull?

Jag petar på de sista detaljerna tillmin beställda V60 CC.
Robbi skrev: tor 29 okt 2020, 19:07 Multifilter har ju varit en bra grej i Volvo men nu kom Advanced airfilter. Värt kosingen eller lulllull?

Jag petar på de sista detaljerna tillmin beställda V60 CC.
Tycker du skall lägga till den, den kostar väl inte så mycket och det är liksom nyare teknologi. Tror inte vi märker av skillnaden i luften. om man nu inte är jättekänslig
Användarvisningsbild
av Robbi
fkullberg skrev:Värt varje krona, la till det i min. Känns bra iallafall Bild
Hur vet du att den är så mycket bättre än multifilter? Jag har ju inte mått dåligt i mina tidigare bilar.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Om man värdesätter nedanstående och tycker att 1900:- i tillägg är en försumbar kostnad i en ny bil är valet enkelt.
Jag hade valt detta, utan tvekan.

...har vi utvecklat vårt luftreningssystem Air Quality. Genom att hjälpa till att minska eller eliminera halten av PM 2,5 i din Volvo bidrar denna teknik starkt till en hälsosammare miljö i bilen.
Du kan också rensa kupéluften från partiklar och gaser innan du ger dig iväg. Med hjälp av appen Volvo On Call kan du aktivera Air Quality-systemet och ta reda på luftkvaliteten i bilen innan du kliver in.
Användarvisningsbild
av Robbi
fjohan82 skrev:Om man värdesätter nedanstående och tycker att 1900:- i tillägg är en försumbar kostnad i en ny bil är valet enkelt.

...har vi utvecklat vårt luftreningssystem Air Quality. Genom att hjälpa till att minska eller eliminera halten av PM 2,5 i din Volvo bidrar denna teknik starkt till en hälsosammare miljö i bilen.
Du kan också rensa kupéluften från partiklar och gaser innan du ger dig iväg. Med hjälp av appen Volvo On Call kan du aktivera Air Quality-systemet och ta reda på luftkvaliteten i bilen innan du kliver in.
Ok, tack.
Användarvisningsbild
av Robbi
fjohan82 skrev:Om man värdesätter nedanstående och tycker att 1900:- i tillägg är en försumbar kostnad i en ny bil är valet enkelt.

Du övertalade mig, la till den.

Uppdatering: Var förbi mekonomen idag och k&[…]

Tog och undersökte lite mer idag. Rev bort ma[…]

Oljebyte i Haldex

Ni som bytt oljan i Haldexen hur gör för[…]

Välkommen ut i trafiken

Nu kommer en ny bil till samlingen. Yngsta barnbar[…]