- lör 01 feb 2020, 19:48
Dit jag ville komma är att alla har sina problem, ingen bil är felfri. Volvo har växt extremt snabbt och kommit med en relativt ny plattform. Klart det finns bekymmer, men Volvo löser dessa åt en utan kostnader i den mån det går.
Jag tycker Volvo andas premium både exteriört och
interiört, sen finns det helt klart brister.
Volvo har vunnit många prestigefyllda priser, och det gör man inte utan anledning
leiwi skrev: ↑lör 01 feb 2020, 19:43Blir inte sårad, blir besvikenfkullberg skrev:Jag förstår att jag sårade dej lite , men jag har inte påstått att dom du räknar upp är premiumbilar , det var ju du som kände det så , dessutom glömde du Volvos återkallningar i din listaleiwi skrev: ↑lör 01 feb 2020, 19:18 Trådarna på detta forum säger väl alltVore konstigt om alla som är nöjda med sina bilar skapade trådar om det.
Alla dessa inlägg![]()
Lite citeringar,
Audi återkallar 1,2 miljoner bilar som kan börja brinna
Audi återkallar E-tron – finns risk för batteribrand | Ny Teknik
BMW tvingas till fler återkallelser - Motor-Magasinet
BMW återkallar 324 000 dieselbilar i Europa - Teknikens Värld
Mercedes tvingas återkalla över 740 000 bilar i USA - Omni
Strax före sommaren kom Mercedes stora elsuv EQC ut på marknaden, och nu är det redan dags för en återkallelse.
Det är Premium
och kolla lite på https://www.autopower.se/forum/ BMW har mycket problem med sina bilar, mycket läsning.
Jag äger min tolfte nya volvo i dag och är nöjd ,men jag inser att det inte är en premiumbil ännu i alla fall

Dit jag ville komma är att alla har sina problem, ingen bil är felfri. Volvo har växt extremt snabbt och kommit med en relativt ny plattform. Klart det finns bekymmer, men Volvo löser dessa åt en utan kostnader i den mån det går.
Jag tycker Volvo andas premium både exteriört och
interiört, sen finns det helt klart brister.
Volvo har vunnit många prestigefyllda priser, och det gör man inte utan anledning

Kör Volvo XC60 R-design 2020