- mån 06 jan 2020, 14:28
#1357351
Tycker aktern på xc60 är väldigt snygg jämfört med v70 men smaken är ju olika
Moderator: Moderatorer
Ikke skrev: ↑mån 06 jan 2020, 14:28 Tycker aktern på xc60 är väldigt snygg jämfört med v70 men smaken är ju olikaMen snyggast är ju aktern på XC90.
Tjenare ! Införskaffade en xc70 igen efter en[…]
Ta alltid ett steg bakåt direkt efter du kic[…]