Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

volvobrasse skrev:
Lockis skrev: tis 05 nov 2019, 20:07 @volvobrasse,

Jag tycker det låter som ett standard pris på en V60 som inte gått mer än 5000 mil. Du kan ju alltid höra med Bilia också vad dem skulle värdera din till, man måste inte välja första bästa säljare ;-)
Absolut, ska kolla med andra. Via sökning på s60 r-design T5 på Blocket så verkar priset för S60n (bilar som gått 0-500 mil) vara normalt:

https://www.blocket.se/annonser/hela_sv ... q=s60&st=s
Absolut, men där finns vissa exemplar med Teknik Pro och klimat VoC som är MY-20 för samma peng som du fått erbjudande på så jag hade nog försökt hitta en sådan istället. Men det är ju min åsikt om det hela.
volvobrasse skrev:
Lockis skrev: mån 11 nov 2019, 13:11 @volvobrasse, Hur gick det? Fick du bestämt dig för en bil? :-)
Japp! Har bestämt mig, det blir introbilen, en 2019. Fick ned priset lite till samt 18" vinterhjul, värda 22 000:-. Känner mig nöjd nu. Inväntar styling kit nu och får nog bilen om ca en vecka!
Snyggt! Grattis till en trevlig bil :-)
Lockis skrev: mån 11 nov 2019, 13:27
volvobrasse skrev:
Lockis skrev: mån 11 nov 2019, 13:11 @volvobrasse, Hur gick det? Fick du bestämt dig för en bil? :-)
Japp! Har bestämt mig, det blir introbilen, en 2019. Fick ned priset lite till samt 18" vinterhjul, värda 22 000:-. Känner mig nöjd nu. Inväntar styling kit nu och får nog bilen om ca en vecka!
Snyggt! Grattis till en trevlig bil :-)
Tack!!! Skall även på med en stenskottsfilm. Nu återstår bara beslutat om jag ska köra en transparent vanlig film, eller om jag ska köra en matt....:)
volvobrasse skrev:Tack!!! Skall även på med en stenskottsfilm. Nu återstår bara beslutat om jag ska köra en transparent vanlig film, eller om jag ska köra en matt....:)
:-) Funderade lite på det också på min bursting V60 (inte matt dock), men det får bli vanligt lackskydd. Tror en skyddsfilm hade tagit bort lite av effekten på Bursting.
Lockis skrev: mån 11 nov 2019, 13:49
volvobrasse skrev:Tack!!! Skall även på med en stenskottsfilm. Nu återstår bara beslutat om jag ska köra en transparent vanlig film, eller om jag ska köra en matt....:)
:-) Funderade lite på det också på min bursting V60 (inte matt dock), men det får bli vanligt lackskydd. Tror en skyddsfilm hade tagit bort lite av effekten på Bursting.
ok! Ja, står I lite valet och kvalet. Misstänker att Osmium grey can se riktigt läcker ut i matt.
Hej! Med tanke på att bilen förmodligen aldrig varit i trafik och kanske rullat endast 1 mil dvs ny (antar det då det är en introbil som stått i hall) så tycker jag det är ett ok pris. Jag menar det är ju exakt samma bil som om du skulle vänta och plocka ut en 2020. Men skillnad stt du inte får Teknikpaket pro.

Vill du ha carplay (och förmodar AA) så[…]

O-ringar spridare 6-cyl 2,9

Det verkar finnas ett antal varianter men din bord[…]

Volvo v40 cross country diesel årsmodell 201[…]

Brukar inte vara några större problem o[…]