Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Meco
Hej alla! Ni som köpt S60 och R-design. Vad tycker ni om däcken som följer med R-designpaketet? Har fått med vinterhjul 18" mattsvart DC. Fick min bil med vinterhjulen på som jag tycker är sjukt snygga. Men nu när jag ser sommarhjulen som kommer med R-designpaketet tycker jag dom ser lite "tama" och tråkiga ut jämfört med vinterhjulen?

Första gången jag någonsin tyckt att vinterhjulen är snyggare än sommarhjulen. Vad tycker ni andra om 19" Triple spoke matt-hjulen som är default oxå R-designpaketet?
av UnleashFusion
Meco skrev: fre 20 dec 2019, 13:18 Hej alla! Ni som köpt S60 och R-design. Vad tycker ni om däcken som följer med R-designpaketet? Har fått med vinterhjul 18" mattsvart DC. Fick min bil med vinterhjulen på som jag tycker är sjukt snygga. Men nu när jag ser sommarhjulen som kommer med R-designpaketet tycker jag dom ser lite "tama" och tråkiga ut jämfört med vinterhjulen?

Första gången jag någonsin tyckt att vinterhjulen är snyggare än sommarhjulen. Vad tycker ni andra om 19" Triple spoke matt-hjulen som är default oxå R-designpaketet?
Tycker båda fälgarna är snygga, båda fälgar är lika lätt-tvättade en andra -modeller av fälg. Nackdelen med dessa är att repor är synliga och har lätt och få repor, man får vara mer försiktig känns det som
Inkörning av ny V60 T6 2026

En Volvo laddhybrid är konstruerad för[…]

Ökad komfort med 17”

@Dejan195 235/55R18 kanske kunde vara någo[…]

Jag håller med dieselkenneth , jag har sj[…]

Hej, knappen på spaken fasnar när man l[…]