Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Skriv gärna vad du har för bil, årsmodell samt utrustning som signatur tills dess att du byter bil :-)

Ska jag anta från tidigare tråd du skrivit i att du har rn V60 MY20 så verkar vara säkring nr 46 "Sätesvärme förarsida fram" ?

Ser ut som att det mer ska sitta en svart lucka till höger där passageraren har toppen av sin högra fot, se sid 608
Tack. Ja det är en V60 D3 AWD 2020. Skrev fel nummer på säkringen så 46 är nog rätt. Får leta vidare efter säkringarna då. Till höger sitter en lucka men jag tror bara det är sim kortet där inne. Inte ska man väl behöva vika undan mattan och leta?
Sanders skrev:Tack. Ja det är en V60 D3 AWD 2020. Skrev fel nummer på säkringen så 46 är nog rätt. Får leta vidare efter säkringarna då. Till höger sitter en lucka men jag tror bara det är sim kortet där inne. Inte ska man väl behöva vika undan mattan och leta?
Har ju tyvärr den äldre V60:n men se sid 608 i manualen och lokalisera, hade inte förvånat mig om den satt lite bakom mattan. På min får vara vara akrobat på deltid för att komma åt alla :-)

Edit: Ser ut som att det kan vara samma plats och utseende som V90

Lånade denna från"HitTheRoadJack" i tråden viewtopic.php?t=134219&start=10 och där ser man även bagagets säkringsplats :-)
Tomgång och vevhusventilation

@Erik Å , Tempmätaren fungerar och t[…]

VOC låter hälsa att det är dags at[…]

Internet I bilen

Ursäkta min ovetskap men är det standar[…]

På de som jag konstaterat ha läkande ve[…]