Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvo1819
Jag har en XC60 My19. den var nyss lämnad på service och har fått senaste mjukvaran och ”Dynamic” har blivit ”Polestar Enigneered” nu på körlägen efter nya uppdateringen. men jag får fortfarande att ny mjukvara finns tillgänlig medelande och android auto funkar ej längre. När jag försöker starta android auto med en Samsung Note 9 stängs android auto av och får upp ”Återanslut enhet” på senus skärmen. nån som har samma problem med android auto?
av Lockis
Volvo1819 skrev:Jag har en XC60 My19. den var nyss lämnad på service och har fått senaste mjukvaran och ”Dynamic” har blivit ”Polestar Enigneered” nu på körlägen efter nya uppdateringen. men jag får fortfarande att ny mjukvara finns tillgänlig medelande och android auto funkar ej längre. När jag försöker starta android auto med en Samsung Note 9 stängs android auto av och får upp ”Återanslut enhet” på senus skärmen. nån som har samma problem med android auto?
Prova uppdatera Android Auto appen.
Laddbox

Håller med föregående talare. &Au[…]

XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]