- fre 27 sep 2019, 18:57
#1339316
Som en del av er vet kör jag just nu runt i en hyrbil, då min står krockad på verkstad.
I en bil som man kommer ha under en längre tid vill man ju hitta sina egna inställningar.
Det jag har observerat tidigare i SPA och CMA-bilar (och även i denna bil) är att jag till vänster har både en "analog" hastighetsmätare och i mitten av denna en digital. Detta känns ju fullständigt onödigt.
Har läst och grejjat, men hur jag än gör kan jag inte få bort den digitala visningen i mitten alt. göra så att något annat visas i centrum av den "analoga" mätaren.
Någon som på ett enkelt sätt kan förklara hur jag ska göra?
Blir inte mycket klockare av världens minst lästa bok, eller vilket delavsnitt behandlar detta...?
I en bil som man kommer ha under en längre tid vill man ju hitta sina egna inställningar.
Det jag har observerat tidigare i SPA och CMA-bilar (och även i denna bil) är att jag till vänster har både en "analog" hastighetsmätare och i mitten av denna en digital. Detta känns ju fullständigt onödigt.
Har läst och grejjat, men hur jag än gör kan jag inte få bort den digitala visningen i mitten alt. göra så att något annat visas i centrum av den "analoga" mätaren.
Någon som på ett enkelt sätt kan förklara hur jag ska göra?
Blir inte mycket klockare av världens minst lästa bok, eller vilket delavsnitt behandlar detta...?

Volvo V60 D4 MY17 aut. BSR Steg 1+, Summum, Electric silver, Polestar chassi/optimering, 19" Bor, H/K mm...