Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Volvordesign89
Har inte så på min XC60 -18 heller, kanske är det iOS och Android versionerna som diffar? De dumpar som postats är enbart från iOS och har själv Android men hittar inte detta mer än att man enbart ser A-B.

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

av stevvee
När ni ser A-B kan ni inte trycka på det för att få detaljerad data?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
stevvee skrev:När ni ser A-B kan ni inte trycka på det för att få detaljerad data?
inte i demo iaf
av lafi
stevvee skrev:När ni ser A-B kan ni inte trycka på det för att få detaljerad data?
Kommer bara till kartan med start och stoppunkt då
av stevvee
lafi skrev:
Kommer bara till kartan med start och stoppunkt då
Intressant. Kanske är att man måste ha navigation för det då eller som ni säger iOS.
Användarvisningsbild
av Volvordesign89
Kanske inte var det här TS ville diskutera men har navigation och kan inte se det i Android versionen så måste enbart vara tillgängligt i iOS

Skickat från min LYA-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av X3JA
Ni är alla way out of topic!

Jag har Android & navigation. Case closed.

Håller er uppdaterad om hur Bilia sköter teknikerns buskörning. Vi har fortfarande mailkontakt.
Användarvisningsbild
av X3JA
Uppdatering:

Min tillfälliga fartdåretekniker fixade ju luftfjädring en genom att byta relä och säkringen som gick. Allt har fungerat bra... till imorse.

Felmeddelande när jag startade bilen. "Nivåreglering. Service erfordras". Vid byte av körläge ändrades inte markfrigången. Väl framme vid jobbet sänktes inte bilen vid urstigning. Temperaturen var 14°.

Om samma fel dyker upp på vägen hem idag skickar jag meddelande till teknikern. Håller er uppdaterade!
Användarvisningsbild
av Brainy
X3JA skrev: fre 09 aug 2019, 18:56 Ni är alla way out of topic!

Jag har Android & navigation. Case closed.

Håller er uppdaterad om hur Bilia sköter teknikerns buskörning. Vi har fortfarande mailkontakt.
På förekommen anledning.
Jag har tagit bort inlägg som handlar om hastigheten i voc efter att ts bad om att tråden skulle hållas till ämnet. Jag kommer fortsätta ta bort sådana om det trillar in fler.
Skapa gärna en egen tråd istället och länka in bilderna som visats i denna.

Anders

Vet ej men kan du inte ställa max belysning m[…]

Laddbox

Hej, jag har just köpt en v60 t6 recharge. Ja[…]

trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]