Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JimmyN
På Volvobil.se har vi alltid sett aktuella priser på nya Volvo och tillval för volvoanställda men nu finns bara prisexempel på kampanjerna.
Sidan är omgjord , är det bara jag som inte hittar den längre ?
av Snusmusen
Jag har hört med Volvo bil i Göteborg via mail om våran prislista på Volvobil.se. Det här svaret fick jag:

”Jag har stämt av med vår IT-avdelning och de priser som låg i en PDF-fil på volvobil.se tidigare är bortplockade då priserna varierar i och med kursen etc. Du kan däremot se ca priser om du väljer att bygga en ny Volvo på hemsidan. Det bästa är dock att höra med en säljare direkt, då våra priser är mestadels riktpriser.

För att se erbjudanden rekommenderar jag dig att prenumerera på vårat nyhetsbrev. Det gör du genom att i inloggat läge klicka på Mitt konto à Redigera konto à Kryssa i rutan
”Bilerbjudanden” à Spara.”

Varför man väljer att göra så här vet jag inte men det kan vara att priserna läker ut till dom som inte har behörighet. Om man bygger en bil på hemsidan så är det så vitt jag kan se ordinarie Volvo priser för Svensson.
av jaronsso
Snusmusen skrev: tor 01 aug 2019, 17:51 Jag har hört med Volvo bil i Göteborg via mail om våran prislista på Volvobil.se. Det här svaret fick jag:

”Jag har stämt av med vår IT-avdelning och de priser som låg i en PDF-fil på volvobil.se tidigare är bortplockade då priserna varierar i och med kursen etc. Du kan däremot se ca priser om du väljer att bygga en ny Volvo på hemsidan. Det bästa är dock att höra med en säljare direkt, då våra priser är mestadels riktpriser.

För att se erbjudanden rekommenderar jag dig att prenumerera på vårat nyhetsbrev. Det gör du genom att i inloggat läge klicka på Mitt konto à Redigera konto à Kryssa i rutan
”Bilerbjudanden” à Spara.”

Varför man väljer att göra så här vet jag inte men det kan vara att priserna läker ut till dom som inte har behörighet. Om man bygger en bil på hemsidan så är det så vitt jag kan se ordinarie Volvo priser för Svensson.
Går man in på Volvobil, utan att logga in, kan man hitta diverse erbjudanden.
Här är ”sommarfoldern” för juli, med allt möjligt krafs, men också erbjudanden på bilar.

https://www.volvobil.se/media/2152/somm ... 9_juli.pdf

Vet ej men kan du inte ställa max belysning m[…]

Laddbox

Hej, jag har just köpt en v60 t6 recharge. Ja[…]

trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]