Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

kmi skrev:Beror mycket på däck.
Volvo's +19" däck giver ofte hög vägljud. 18" hjulene på audien var mycket tysta.

Var ganska sugen på A5'eren via privatleasing for at ta den store värdeminskning som finns på den model. Specielt när den star inför et facelift. Säljaren var faktisk ärlig og sagde at leasingen var prissat efter att de fleste købte til mere utrustning. Derfor om man kan leve med proline sport så er det en god deal. Det er jo faktisk en bil til kring 500k normalt.

Jeg vil ha skin, bättre stereo samt lidt andre paket, hvilket gjorde at prisen stak iväg och volvoen faktisk blev billigere. Även om man icke rigtigt kan jmf. en V60 och en A5 SB.

Ja då är det bra att leasa, A5 har väl inte fått något facelift än?

Jag ska testa en s60 T5 och jämföra med A5 SB, 18” räcker för mig. Hade velat ha 17” om det hade gått. Tyvärr tror jag inte de går att få på S60. Jag vill få ner vägljudet. Tycker det är jobbigt i de flesta nya bilar.

Då blir A5 billigare A4 sedan under kampanjen?

Audi'en er subventioneret af Audi sverige, ved privat leasing.
Men ellers har du ret, det er aldrig billigere at privatlease, medmindre bilen af en eller anden anledning er subventioneret.
Ved Volvo gjorde det samme med V40, på et tidspunkt, mener det var 2000:-/mnd
Andigo skrev:
kmi skrev:Beror mycket på däck.
Volvo's +19" däck giver ofte hög vägljud. 18" hjulene på audien var mycket tysta.

Var ganska sugen på A5'eren via privatleasing for at ta den store värdeminskning som finns på den model. Specielt när den star inför et facelift. Säljaren var faktisk ärlig og sagde at leasingen var prissat efter att de fleste købte til mere utrustning. Derfor om man kan leve med proline sport så er det en god deal. Det er jo faktisk en bil til kring 500k normalt.

Jeg vil ha skin, bättre stereo samt lidt andre paket, hvilket gjorde at prisen stak iväg och volvoen faktisk blev billigere. Även om man icke rigtigt kan jmf. en V60 och en A5 SB.

Ja då är det bra att leasa, A5 har väl inte fått något facelift än?

Jag ska testa en s60 T5 och jämföra med A5 SB, 18” räcker för mig. Hade velat ha 17” om det hade gått. Tyvärr tror jag inte de går att få på S60. Jag vill få ner vägljudet. Tycker det är jobbigt i de flesta nya bilar.

Då blir A5 billigare A4 sedan under kampanjen?

V70 2.4 -07 B5244S får meddelande om att hal[…]

Motorproblem

Någon som haft samma?

D24tic pump

Tjena, har en 760 d24tic som fuktar runt pumpen, s[…]

Be någon annan chippa istället åt[…]