Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av falcon
Hej
Är det någon fler än jag som har fått problem med kupefläkten efter service?.
Efter servicen så startar inte fläkten alltid, ingen reaktion om jag sätter på defrostern max på framrutan eller ökar/sänker hastigheten på fläkten.
Startar jag om bilen så funkar allt som det ska igen.
Bilen ska in på felsökning i slutet på månaden, vore kul att få veta om det är andra som har haft samma/liknande fel.
Användarvisningsbild
av rylle
Vår har temperatur-fnatt på passagerarsidan, vår normal temp är 22, rätt vad det är så har passagerarsidan Hi. Uppkommer på olika sätt, bla genom att man varit inne i någon av menyerna på centerpanelen. Eller när man startar bilen, så är det Hi som start setting, trots att det var 22 vid avstängning och då man sparat profilen... :-/
Användarvisningsbild
av falcon
rylle skrev: fre 12 mar 2021, 08:40 Vår har temperatur-fnatt på passagerarsidan, vår normal temp är 22, rätt vad det är så har passagerarsidan Hi. Uppkommer på olika sätt, bla genom att man varit inne i någon av menyerna på centerpanelen. Eller när man startar bilen, så är det Hi som start setting, trots att det var 22 vid avstängning och då man sparat profilen... :-/
Det har jag sett på min bil med, det ska jag ta med min pst nu när jag lämnar in den.

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Viktigast för däcken är Toe-in. Cam[…]

Apersson850, du som vet det mesta, har du tips p&a[…]

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]