Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av superluxus
Min XC90 T8 2017 vil ikke lade lengre. App’en sier bare «Pause ved lading» og det hjelper ikke å starte den manuelt. Lyser gult i ladeluka på bilen. Ingen begrensing på ladetidspunkt i app’en.

Min PST tror onboard laderen er ødelagt, men var ikke sikker. Fått ny time til uka.

Noen andre som har opplevd dette?

Sent from my iPhone using Tapatalk
av superluxus
Ja. Har prøvde to forskjellige ladestasjoner (Salto 572) som begge fungerer på min BMW i3. Prøvde også den medfølgende Schuko-lader. Ingen lading på noen av dem.

av Norway
Det er mest sannsynligvis laderen i bilen som er ødelagt. Hadde samme problem som deg, skjedde helt uten forvarsel. Fikk snusen i problemet på et annet forum, men verkstedet hadde andre tanker. Var på verksted 3 ganger, masse tullete greier inkl. oppdatering av software. Til slutt ble konklusjonen at laderen i bilen som var ødelagt. Stod noen dager på verksted, det var mye som måtte demonteres for å komme til delen.
av superluxus
Takk for info! Var redd for at de skulle prøve for mye på software-triksing først, men de sa de skulle bytte modulen. Skulle få en XC60 T8 så lenge, så da klarer jeg meg fint i et par dager .

Svårlösta vibrationer

Så vi tror på obalans och inte att d&a[…]

Lövets XC70 -05 - fälgbyte

Snyggt! Jag lägger gärna pengar på[…]

Främre avgasrör

Katalysator (svensksåld bilar) blev till&ari[…]

Lättast är väl att mäta gä[…]