- lör 02 maj 2020, 22:07
Hej!
Mitt första inlägg här, ber om ursäkt om detta berörts tidigare.
Kommer senast från en Audi A6 Avant 2017 som vi precis sålt privat och nu har vi en v90 CC D4 2021 på beställning.
Det jag skulle vilja fråga er Volvo-experter är vilken utrustning man ”måste” ha med avseende på andrahandsvärdet etc. Rangordna gärna top 5 eller liknande.
Så här ser specen ut i grova drag för tillfället:
Pebble Grey Metallic (Birch light bättre?)
Helläder första steget Charcoal
18” Standard (20” original från Blocket i efterhand)
Klimatpaket (ingår i Advanced)
Teknikpaket
Ljuspaket
Dragkrok
Elstol förare (vi kommer ha bakåtvänd barnstol bakom passageraren och vill därför inte ha elstol med minne där)
Akustikglas
Intellisafe Surround
Gardiner
Plastmatta
Hade ni uppgraderat till Lounge för 19100 kr? Kan något skippas? Hade ni velat köpa denna bilen om 5 år med 6000 mil på mätaren?
Bilen landar runt 500 netto.
Mvh,
P
Mitt första inlägg här, ber om ursäkt om detta berörts tidigare.
Kommer senast från en Audi A6 Avant 2017 som vi precis sålt privat och nu har vi en v90 CC D4 2021 på beställning.
Det jag skulle vilja fråga er Volvo-experter är vilken utrustning man ”måste” ha med avseende på andrahandsvärdet etc. Rangordna gärna top 5 eller liknande.
Så här ser specen ut i grova drag för tillfället:
Pebble Grey Metallic (Birch light bättre?)
Helläder första steget Charcoal
18” Standard (20” original från Blocket i efterhand)
Klimatpaket (ingår i Advanced)
Teknikpaket
Ljuspaket
Dragkrok
Elstol förare (vi kommer ha bakåtvänd barnstol bakom passageraren och vill därför inte ha elstol med minne där)
Akustikglas
Intellisafe Surround
Gardiner
Plastmatta
Hade ni uppgraderat till Lounge för 19100 kr? Kan något skippas? Hade ni velat köpa denna bilen om 5 år med 6000 mil på mätaren?
Bilen landar runt 500 netto.
Mvh,
P