Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Carlsson1983
Som rubriken lyder. Vart hittar man en sådan till en v90? Tycker Volvos original är lite dyr så gärna någon ”kopia”.

//Andreas
Användarvisningsbild
av Micce1980
Ett tips kan vara "Marketplace" där säljs en hel del liknande, sålde precis av två par takräcken, ett bagagerumsgaller samt en ratt jag hade fått över där nu ;-) Köpte även takräcken till nuvarande bil samt vinterdäck där
Användarvisningsbild
av Derank
Carspec, Biltema, Hova, Mekster, mekonomen mfl har mattor till V90 om jag inte mins helt fel, ca 500pix tar dom
av Carlsson1983
Jo jag vet att det finns ett flertal, har googlat själv. Det ja är intresserad är om någon köpt en ”kopia” och ur passformen är?
av Freddy100
Jag kollade lite hit och ditt men tyckte att de är så fula. Till slut köpte jag oryginal matta. --tänkte behålla bilen i ca 10-15 år.
av AndS
Original vändbara med gummi resp textilsida är perfekt och utvikbar så den kan täcka hela utrymmet med fällda säten, samt flik som läggs ut och skyddar bakdelen vid lastning.
Användarvisningsbild
av Derank
Carlsson1983 skrev:Jo jag vet att det finns ett flertal, har googlat själv. Det ja är intresserad är om någon köpt en ”kopia” och ur passformen är?
Det enda jag vet är att de där r orginal plastmattorna är ren skit, haft det i 3 bilar nu och allt far runt på den där hårdplasten.

Köp en i textil, snyggare och sakerna ligger still.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

av AndS
Derank skrev: tis 03 mar 2020, 08:15 Köp en i textil, snyggare och sakerna ligger still.
Köper du original med gummi och textil så ligger det stilla på båda sidorna.

Verktyg till upphängning. https://amzn.eu/[…]

Turbo problem V70

Fick du någon ordning på det? Eller ka[…]

Du är ju rolig du. Fortsätt du att k&ou[…]

Hej, vi börjar med att beställa en ny pa[…]