Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

uniformerad skrev:Gäller inte det enbart vid köp av bil, ny eller begagnad?
Jo, det gäller enbart vid köp av ny eller begagnad bil. Det står så i villkoren i alla fall. Sen tillkommer kostnad för registrering och besiktning också. Det är inte mycket som skiljer i total effekt (antal hästkrafter) för T5 AWD men däremot är det stor skillnad i vridmoment med ett Polestar-trim och även i effekten motorn ger i mellanregistret.
razorfish skrev:
uniformerad skrev:Gäller inte det enbart vid köp av bil, ny eller begagnad?
Jo, det gäller enbart vid köp av ny eller begagnad bil. Det står så i villkoren i alla fall. Sen tillkommer kostnad för registrering och besiktning också. Det är inte mycket som skiljer i effekt (antal hästkrafter) för T5 AWD men däremot är det stor skillnad i vridmoment med ett Polestar-trim.
Misstänkte det, med andra ord väntar jag med eventuell uppgradering.
least skrev:Nej... det gäller allt i butiken. 20% rabatt. Dock endast lördag och söndag.
Start_2018-08-31_15-52-12.png
Så här står det i det finstilta!
Polestar effektoptimering
Boka på bilia.se eller på plats. Erbjudandet gäller alla Polestar mjukvaror under helgen. Se vilka modeller som går att optimera på bilia.se/polestar.
Monterat & klart 6.900:-* Ord. pris. 9.300:-
* Erbjudandet gäller vid köp av ny eller begagnad bil samt vid tidsbokning på våra verkstäder under BiliaRace 30/8-2/9. Efter utförd effektoptimering skall bilen registreringsbesiktigas, kostnad för detta tillkommer.
2018-09-01 12_31_18-Volvo Original Polestar Performance Optimisation - Bilia.png
2018-09-01 12_31_18-Volvo Original Polestar Performance Optimisation - Bilia.png (23.44 KiB) Visad 1684 gånger
Nej det är inga pengar i det stora hela, men jag behåller gärna dessa 2000 kr om jag kan. :)

Och ni som tvivlar, kika in på bilia.se och provar med ert registreringsnummer.
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]