- fre 08 jun 2018, 22:23
Mot bättre vetande (min fru) köpte jag en V90CC D4 AWD Pro Edition 2019 lagerbil.
Den är utrustad enligt nedanstående och tror jag gjort en ok affär. Betalade 468k med drag.
Gjorde jag en ok affär?
Volvo V90 Cross Country D4 AWD Pro Edition
LEDljus aut avbländ på/av Tröskeldekor i lastrum Lastnät
Ryggstöd bak elfällbart Hill Start Assist Internet-Maps
Sensus Connect HP 9" Lane Keeping Aid
Driver Alert Control
City Safety Oncom.MitigationByBraking Large Animal detection Däcklagningsats med kompr Växelspak m silverinlägg Dynförlängning fram Baklucka elmanövrerad Dimljus (LED)
Ytterbacksp elinfällbara Dekorinlägg Black Walnut Innerbacksp aut avbländn
Diesel 4cyl 190hk/140kW D4204T14 Automat AWTG-81 SC AWD
Täckt
Läderratt med dekorinlägg Dubbla integr. slutrör Multifilter
Svankstöd fram elmanöv Klimatanläggning 2-zons Nyckelavst. kr-kudde pass Intellisafe Assist
Aut upplås dörr/lås krock Krockgardin IC i takpanel Autobrake at Intersection Pedestrian Detection Sidokrockkuddar fram Däcktryckskontroll iTPMS USB uttag t.konsol Svankstöd fram 4-vägs el Keyless Entry and Start Drive mode settings Digital förardisplay12.3" Blanksv. list sidorutor
Takrails silver
Insynsskydd i lastutr. Nackskydd bak elfällbara Eluttag 12V i bagage
Larm - Volvo Guard Regnsensor
Que-och Pilot Assist B-pedal kollaps vid krock Krockkudde förar+passager Collision Warning
Cyclist Detection Trafikskylts information Torkarblad int spolsystem Miljöklass Euro6d-TEMP Textilmattor
Stämningsljus Interiört Parkeringssensor fram/bak Alu-hjul 5d-ek Silver 18" Högblanksvarta dekorytor
Onyx Svart Metallic 717
Klimatpaket Pro VOC: Baksätesvärme, Klimatautomatik (4zon), Programbar bränslevärmare, Rattvärme, Spolmunstycke eluppvärmda, Volvo on Call
Teknikpaket V90 CC: Navigation, Parkeringskamera bak, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED
Aluhjul 5d-ek svart DC 19, Förarstol elmanövrerad
Nybilsgaranti 2 år, Vagnskadegaranti 3 år, 1-10 års Assistans med Volvo Original Service
Vid val av Volvo On Call, på fabriksny bil, omfattas tjänsten av ett fritt abonnemang de första 4 åren. Därefter tillkommer en årlig kostnad. Nödhjälpstjänster fungerar upp till 10 år.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den är utrustad enligt nedanstående och tror jag gjort en ok affär. Betalade 468k med drag.
Gjorde jag en ok affär?
Volvo V90 Cross Country D4 AWD Pro Edition
LEDljus aut avbländ på/av Tröskeldekor i lastrum Lastnät
Ryggstöd bak elfällbart Hill Start Assist Internet-Maps
Sensus Connect HP 9" Lane Keeping Aid
Driver Alert Control
City Safety Oncom.MitigationByBraking Large Animal detection Däcklagningsats med kompr Växelspak m silverinlägg Dynförlängning fram Baklucka elmanövrerad Dimljus (LED)
Ytterbacksp elinfällbara Dekorinlägg Black Walnut Innerbacksp aut avbländn
Diesel 4cyl 190hk/140kW D4204T14 Automat AWTG-81 SC AWD
Täckt
Läderratt med dekorinlägg Dubbla integr. slutrör Multifilter
Svankstöd fram elmanöv Klimatanläggning 2-zons Nyckelavst. kr-kudde pass Intellisafe Assist
Aut upplås dörr/lås krock Krockgardin IC i takpanel Autobrake at Intersection Pedestrian Detection Sidokrockkuddar fram Däcktryckskontroll iTPMS USB uttag t.konsol Svankstöd fram 4-vägs el Keyless Entry and Start Drive mode settings Digital förardisplay12.3" Blanksv. list sidorutor
Takrails silver
Insynsskydd i lastutr. Nackskydd bak elfällbara Eluttag 12V i bagage
Larm - Volvo Guard Regnsensor
Que-och Pilot Assist B-pedal kollaps vid krock Krockkudde förar+passager Collision Warning
Cyclist Detection Trafikskylts information Torkarblad int spolsystem Miljöklass Euro6d-TEMP Textilmattor
Stämningsljus Interiört Parkeringssensor fram/bak Alu-hjul 5d-ek Silver 18" Högblanksvarta dekorytor
Onyx Svart Metallic 717
Klimatpaket Pro VOC: Baksätesvärme, Klimatautomatik (4zon), Programbar bränslevärmare, Rattvärme, Spolmunstycke eluppvärmda, Volvo on Call
Teknikpaket V90 CC: Navigation, Parkeringskamera bak, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED
Aluhjul 5d-ek svart DC 19, Förarstol elmanövrerad
Nybilsgaranti 2 år, Vagnskadegaranti 3 år, 1-10 års Assistans med Volvo Original Service
Vid val av Volvo On Call, på fabriksny bil, omfattas tjänsten av ett fritt abonnemang de första 4 åren. Därefter tillkommer en årlig kostnad. Nödhjälpstjänster fungerar upp till 10 år.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
V50 D2 Kinetic MY2011 aka "Måndagsexet" - SÅLD
V60 D5 Momentum Business MY2014 - SÅLD
V90 CC D4 AWD Pro Edition MY2019
V60 D5 Momentum Business MY2014 - SÅLD
V90 CC D4 AWD Pro Edition MY2019