Cameljointen skrev:Hallå! Vad är bäst för CC90?Jag lägger den bara i mitten mellan sätena. Uppkopplad via sladd och blåkrafs till bilen. DÅ behöver man ingen hållare - det man behöver sköts ju via skärmen eller röststyrningen då. :-p
Moderator: Moderatorer
Cameljointen skrev:Hallå! Vad är bäst för CC90?Jag lägger den bara i mitten mellan sätena. Uppkopplad via sladd och blåkrafs till bilen. DÅ behöver man ingen hållare - det man behöver sköts ju via skärmen eller röststyrningen då. :-p
GoranP skrev:Detta är väldigt personligt hur man vill ha det.Vill du ta ett foto så man ser var hållaren är placerad o kanske hur den sitter fast?
I mitt fall använder jag Brodits grejer, både Proclip för att få ett fäste vid ventilationsgallret och på det en aktiv hållare. I mitt fall är kabeln från hållaren försedd med usbanslutning vilken jag har till en av USB-utgångarna i bilen. Så, jag kan nyttja Android Auto om jag vill..
Jag har överblick på telefon, så som den sitter kan den tom användas för att fota/filma trafiken om så skulle vara.
Men, som sagt, detta upplägg passar mig..
Cameljointen skrev:Hallå! Vad är bäst för CC90?Kolla in denna, kör med Brodit i min V60.
Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]