Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GustavB
Nja, gillar nog det svarta runt hjulhusen bättre än denna ljusgråa färg. Den orangea linjen i fronten var ju dock frän!
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Bild

Bild

Bild

Bild

Nytänk!
Känns lite fel med dessa sportiga koncept-attribut på V90 CC.
XC40 hade varit en lämpligare kandidat.'

Går att bygga
av barcusmrandt
Snyggt! Gillar skinn på baksidan av framstolarna - varför har inte vi fått det?! :evil: Och integrerad ficklampa bak. Jag vill ha! Har faktiskt funderat på att lämna in den till en skinnfirma för att höra vad det kostar att få skinn på baksidan av stolarna. Kan inte fatta varför de valde plast där...
Användarvisningsbild
av AndreasThn
barcusmrandt skrev:Snyggt! Gillar skinn på baksidan av framstolarna - varför har inte vi fått det?! :evil: Och integrerad ficklampa bak. Jag vill ha! Har faktiskt funderat på att lämna in den till en skinnfirma för att höra vad det kostar att få skinn på baksidan av stolarna. Kan inte fatta varför de valde plast där...
Ja det känns riktigt B :( :x
Användarvisningsbild
av grillchips
Äntligen riktiga baksidor av stolarna ja, det var på tiden. En av de absolut första saker jag reagerade negativt på när jag första gången provsatt en V90.

Utvändigt var V90CC OR en klen tröst, men invändigt var det läckert. Gillade tillochmed de ljusa sätena med "ränderna", men bäst var helt klart de mörka. Orangea bälten! Jag är svag för V40 CE's röda bälten, så det där var ju lite läckert ändå!
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Riktigt läcker, kul att det är mer än en annorlunda lack.

Och ja, stolarna var ett enormt lyft. Kan man hoppas att det är en försmak av en övergripande förbättring i en kommande face-lift?
Användarvisningsbild
av V9097
Den finns redan att bygga i Bygg din Volvo. Priserna startar på 572 :-O)

Enda lackalternativ är Chrystal White.
Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen?

Ja, det är helt sagolikt vad folk verkar leva[…]

Hej, Jag har en del strul med min V70, det bö[…]

Laga rost Göteborg?

Gammal tråd kommit dit då jag ocks&ari[…]