Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det skall ju gå att justera passagerarsätet från förarsätet, men jag hittar inte knappen på skärmen.
Är jag blind eller har den försvunnit i någon senare uppdatering?
Hämtade ut den i mitten av september i år. V90.
Kingboborules skrev:Den funktionen finns bara om viss utrustning har valts. Har du inget minne på passagerarstolen så finns nog inte den funktionen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Elstolar båda fram. Minne till passagerare fanns inte att välja.
Sleeper skrev:Knappen finns ”till vänster” om huvudskärmen, där övriga funktioner, som bl a HUD aktiveras och avaktiveras. ”Justera passagerarsätet” heter den.
Finns inte... Finns inte heller någon meny om säten under inställningar och min bil.
Minne till passagerarstolen ingår i paketet med eljusterbart lårstöd och sidobolster. Där får man också funktionen att flytta passagerarsätet från förarsätets justering. Tror jag... Jag trodde också att jag fick den funktionen om jag valde eljusterbart passagerarsäte men icke.

Kingboborules skrev:Minne till passagerarstolen ingår i paketet med eljusterbart lårstöd och sidobolster. Där får man också funktionen att flytta passagerarsätet från förarsätets justering. Tror jag... Jag trodde också att jag fick den funktionen om jag valde eljusterbart passagerarsäte men icke.

Ja det verkar vara det du är inne på, kostar 10900:-.
Screenshot_20170930-073436.png
Screenshot_20170930-073436.png (102.26 KiB) Visad 572 gånger

Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]