Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Cox
Borde inte vara något problem alls, själv har jag ljust skinn i min bil, 2 grabbar 2 och 4 år dom har inte lyckats att kladda till något som inte går bort med galltvål.

Kör på snygg klädsel
Senast redigerad av 1 Cox, redigerad totalt 0 gånger.
av Lövet
När jag hade barnen bakåtvända körde jag med överdrag. Lite trist kanske men något effektivare finns inte.
https://tictail.com/hundbadden/baks%C3% ... till-bilen
Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
Fläckar tar man ju bort rätt snart ändå. Jag ser det snarare så att all småskit som grus, sand hårstrån med mera inte alls syns lika bra på ljus klädsel. Hade ju svart inredning tidigare och har soft beige i hela nuvarande bil och allt syntes mer med svart tycker jag.
Användarvisningsbild
av Guligan
Håller med. Har mörkgrått skinn i nuvarande bil och här syns minsta dammkorn tycker jag. Från och med nästa vecka när nya bilen kommer så blir det Blond läder. Kanske lite väl ljus, hade personligen föredragit Amber. Men totalt sett är jag inte orolig trots barn i yngre skolåldern.

PS. Den bästa skinnklädseln jag haft var Cranberry red, på min första V70II årsmodell 2008. Galet snygg till svart bil, ingen smuts syntes, samt blev heller inte så solvarm på sommaren :)
Användarvisningsbild
av GustavB
Passa jeansen bara. Hade blond i en V70 CC 2012. Efter en vecka var sätet blått efter jeansen och svart efter bältet till jeansen!

Mät på batteriet samtidigt som du f&oum[…]

Generator laddar ej batteriet

Jag missade ditt andra meddelande medan jag skrev […]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]