Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av riha
Såg att det släppts en hel drös nya appar till 90-serien, samt uppdateringar till befintliga.

Väder
Glympse
Lokal sökning
Wikilocations
Park and pay
Yelp

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av Jacobsson
Ah jag som hoppats på Skype...
av dozking
Och som vanligt så stannar Spotify uppdateringen på 43%, och 20min senare så tycker den att det är klart. Men jag kan ej starta appen eller avinstallera den. Alla andra uppdateringar gick bra. Någon mer med samma fenomen?
av Mathiasffs
Min stackars Spotify app uppdaterades som den skulle men när man sen startar appen så står det bara att appen behöver uppdateras.... suck att de inte kan få en liten app att fungera ens..
Användarvisningsbild
av fmcarv
dozking skrev:Och som vanligt så stannar Spotify uppdateringen på 43%, och 20min senare så tycker den att det är klart. Men jag kan ej starta appen eller avinstallera den. Alla andra uppdateringar gick bra. Någon mer med samma fenomen?
hade samma problem, löste det genom att välja radio under media fliken.
av Fatsug
Inga problem med varken Tunein och Spotify när jag uppgraderade igår. (hmmm ni menar väl inte att något skulle fungera BÄTTRE i Frankrike än i Sverige ? (:-) )
av Jacobsson
Uppdaterat alla apparna, allt gick bra och fungerar fint!
av troubleshooter
Uppdaterade både Tunein och Spotify igår, Spotify stannade som vanligt på 43 % en stund och fortsate sen
på samma sätt som den gjort varje gång, när jag kom till jobbet 40 min senare var båda fungerande .......
Användarvisningsbild
av Henry_Fågeljazz
Av någon anledning stannar Spotify på 43 % men om man väntar lite, kanske 20 minuter, så fungerar appen som den ska.

Det är nog klokt att inte vidta några ytterligare åtgärder under denna fas utan låta systemet fortsätta med sin introspektiva verksamhet tills meddelandet "Spotify har uppdaterats" dyker upp.

Inte helt ok men huvudsaken är ju att det fungerar efter uppdateringen.

Henry

Det är 9000 mil intervall på remmen och[…]

Ökad komfort med 17”

Japp, bra poäng. Körde en och samma rund[…]

Bytt lufttemperaturgivare (Fenix ​​5.2). Mitt p&ar[…]

Hej! Jag har en Volvo S60 T5 från 2008 som h[…]