Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av pinata
Har märkt att min surfpott sugs upp ganska snabbt nör jag kör spotify i bilen, går det ställa kvalitet på streamingen alt. använda i nägon form av offlineläge?
av ansjo
Ja, på inställningar i spotifyappen finns tre olika lägen att välja mellan. Jag körde extrem i 3 vecko, snittade max 30 minuter/dag och körde slut på 5 Gb.....
av Jacobsson
Känner att allt är relativt..
Jag märker inte av det alls och bilen delar pott med min telefon.
Potten är på 100gb och har aldrig tagit slut. Lyssnar på extrem och tiden varierar mellan 30min till 2h per dag.
Nån vecka lyssnade jag 5dagar a 5h utan att det gick i taket.
Men jag kanske har onormalt med 100gb?
av Labero1968
Jag fick ett provapå SIM från Telenor med 5 Gb vid köpet av min XC90 i Maj 2016, det har inte tagit slut än.
Jag har bockat i rutan, internet via bilen SIM.
Användarvisningsbild
av Perra83
För ca sju år sedan lyckades jag få Spotify att knapra i sig en del surf. Kör på högsta läget så det var inte oväntat. Offline är lösningen.
Användarvisningsbild
av GustavB
Perra83 skrev:För ca sju år sedan lyckades jag få Spotify att knapra i sig en del surf. Kör på högsta läget så det var inte oväntat. Offline är lösningen.
Tyvärr stödjer väl inte Spotifyappen i bilen offlineläge.
av ansjo
Min lösning blev ett nytt simkort från Telia och 5 Gb/månaden för en hundring. Det är stor skillnad i ljudet om man kör via blåtand och Spotify på mobilen, eller direkt via nätet :roll:
av otown
Om jag läst rätt går det inte köra spotify offline from mobil via usbkabel?
Funkar nån annan steamingtjänst offline typ Tidal?
Känns som det kommer tugga surf i mängder om man vill ha högst kvalitet.
Xc90 T8 My22 vs My23

Är i tagen och ska byta från xc90 D5 ti[…]

Hej, Min XC60 från 2013 plingar "Volvo […]

Minns jag inte fel så matar den givaren en[…]

Backspeglar ändrar inställning

Jag har ett märkligt problem på min V60[…]