Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av sony
Har utan problem anslutit min gamla skit mobil. Jag köpte s8 förra veckan och kan inte ansluta den. Jag har raderat gamla. Jag har hittat min nya via BT och kopplat. Jag fick koden som jag bekräftade. Swt står att den är koplad men sen nör kag ska ribga fåf jag info "ingen telefon ansluten'
Användarvisningsbild
av fmcarv
sony skrev:Har utan problem anslutit min gamla skit mobil. Jag köpte s8 förra veckan och kan inte ansluta den. Jag har raderat gamla. Jag har hittat min nya via BT och kopplat. Jag fick koden som jag bekräftade. Swt står att den är koplad men sen nör kag ska ribga fåf jag info "ingen telefon ansluten'
Köp Apple istället Bild
Användarvisningsbild
av joel80
:( Kanske ringa din servicetekniker och fråga om det kanske finns nån uppgraderar mjukvara för att fixa "buggen"... Och hoppas på att det funkar..
Användarvisningsbild
av sony
Jag gör inhet fel eftersom frugans s8 kunde vi ansluta
Användarvisningsbild
av sony
Det jar jag. Jag upptäckte att om jag ringer från mobilen då är jag inkopplad och kan anvönda bilens högtalare men just att ringa från bilen via bilen fungerar inte. Jag får ett medelande att min mobil nekar den
Användarvisningsbild
av sony
Problem löst. Jag nekade i inst.
Användarvisningsbild
av sony
Problem löst. Jag nekade i inst.

Det finns ingenting som ska köras in län[…]

V70 2014 D4 181 hk motorlampa

Jag gjorde precis det jobbet i måndags. Ja, […]

Jag har bytt EGR-ventil och rengjort EGR-kylaren p[…]

Sensor innertemperatur Volvo s60 -05

Ska man vara korrekt så är inte det d&a[…]