Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tvivlar på att du får "ändra" till en XC60, däremot kan kanske säljaren acceptera att du cancelerar din nuvarande beställning utan
kostnad om du lägger en beställning på en XC60, antar att du menar nya XC60 så du lär ju hamna längst bak i kön på en sån

Men det är helt upp till säljaren att avgöra om han/hon vill acceptera att bryta kontraktet och ligga med ytterligare en lagerbil....
seabeach skrev:Hej!

Är det någon som vet om man kan ändra sin order, alltså makulera den och ändra till en XC60 istället?
Bilen är beställd hos Bilia och den låser sig 18/5.
Om det är så lång tid kvar till låsning borde det inte vara några problem alls. Antar att Bilia kommer sälja en och annan CC innan 18/5, så då blir ju en kund glad för lite kortare lev tid.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Robbi skrev:Eller så låter du bli att byta då CC är den bästa bilen och dessutom skitsnygg och skönare att köra än den fula XC60'n.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Håller med du, trots att jag verkligen gillade den XC60 jag hade innan så kände jag inte alls att jag valt
fel när jag valde CC, fick inget habegär efter alls efter nya XC60, mest lite jaha så det är så den ut.... :roll:
Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]