Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej! Jannie Flodman heter jag och är fotograf på Nyhetsmagasinet Fokus. Jag och en reporter arbetar just nu med ett reportage som handlar om Volvo Cars som är den svenska folksjälens bil. Jag skulle vilja hitta en familj som äger en Volvo s90 i Stockholmsområdet och som skulle kunna vilja bli fotograferad tillsammans med sin vackra Volvo s90.

Finns det några här? Om inte det så kanske ni känner någon bland era vänner? Alla tips är bra tips!

Ni kan nå mig på min mailadress som är
[email protected]

Ha en fortsatt trevlig dag på er!
/ Jannie
av Gorban
Fast som familjeikon är det V90 som gäller. Ytterst få familjer åker S90 om man jämför med antalet V90. Fast egentligen är det väl XC60 som tagit över rollen som ikon efter V70.
HarleyCorv skrev:Vadå V90 familjebil? S90 har hur mycket plats som helst plus att den är snyggare!

Håller helt med dig, S90 är MYCKET snyggare. Speciellt R-design i vit metallic. Tycker jag eftersom jag har en sådan.
Men, nu är det ju så att vi alla har olika smak och det är helt uppenbart att herrgårdsvagnar är Svenskens favorit.
Visst är det härligt med valfrihet (D)
APhilipsson skrev:Vet inte hur många man har fått förklara sig för. Har du köpt s90 varför då har inte du barn;)
I Sverige måste man tydligen åka kombi för att så är det:)

Jäpp, kommer hos vissa med modersmjölken.
Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]