Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Såhär i väntans tider så har jag gått och funderat lite på en sak...
När jag byggde min V90 (I december) så fanns endast "belysningspaket" och inte "Belysta instegslister" att välja i Bygg-konfiguratorn.

Är det någon som köpt en V90 Momentum alt Kinetic som också har lagt till belysningspaketet? Min fråga lyder alltså; är instegslisterna med i detta eller var de endast för Inscription för årsmodell 2017?
Användarvisningsbild
av thread
Vonschneider skrev:Såhär i väntans tider så har jag gått och funderat lite på en sak...
När jag byggde min V90 (I december) så fanns endast "belysningspaket" och inte "Belysta instegslister" att välja i Bygg-konfiguratorn.

Är det någon som köpt en V90 Momentum alt Kinetic som också har lagt till belysningspaketet? Min fråga lyder alltså; är instegslisterna med i detta eller var de endast för Inscription för årsmodell 2017?
Jag har belysta instegslister på min 2017 R-Design.
thread skrev:
Vonschneider skrev:Såhär i väntans tider så har jag gått och funderat lite på en sak...

Jag har belysta instegslister på min 2017 R-Design.
Absolut, men R-Design är ju i samma "prisklass" som Inscription. Tänkte på de varianterna som ligger lägre i prisskalan (Kinetic & Momentum).
Är det någon som vet?
Har en V90 CC Business Advanced (Momentum +) 2017 med belysningspaket och den har belysta instegslister.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
JanneP77 skrev:Har en V90 CC Business Advanced (Momentum +) 2017 med belysningspaket och den har belysta instegslister.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kul! Då kan de nog vara med i min V90 Business Advanced också. Tack för svar! :-)-)

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]

Det är för att ingen använder de[…]